Vakantie Pech Duster.

  • Robert

    We waren nog geen 10 min op weg toen begon mijn pas aangeschafte Duster met 40.000 km slecht te lopen .

    De pouwer ging er helemaal uit ,Daar sta je dan Wat nu,gelukkig stond er bij de pomp aan de snel weg de ANWB hij heeft goed zijn best gedaan 

    maar kwam er achter dat na veel geprobeerd te hebben de eerste cilinder geen druk meer had,toen de Dacia hulp gebeld ,er kwam snel een bergwagen en die heeft ons naar de dicht bijzijnde garage van Renault gebracht ,Ik heb toen mijn garage Frans Munsterhuis in Enschede gebeld en ze hebben ons voortreffelijk geholpen en voor een auto gezorgd zodat we toch nog op vakantie konden chapeau voor deze Garage Grans Munsterhuis Enschede .

    Het bleek een afgebroken gas klep tezijn en vraag niet hoe het kan ,maar alles wordt weer gemaakt .

    Bedankt aan mijn Garage gr Fam R Kuijer uit Bornerbroek.

  • Robert

    Nu net mijn Duster opgehaald hij rijdt weer als nieuw Heerlijk om weer in je eigen auto te zitten .

    Alles is vernieuwd Super Frans Munsterhuis Bedankt.

    En Body ook, voor je reacktie gr op naar Drenthe .

  • Robert

    Het was geen afgebroken gas klep maar er was een gat ingeslagen in de gasklep.

    Maar zo zie je maar weer als je een goede garage hebt zoals Frans Munsterhuis komt alles weer goed.

    Gr de Dusterman.