Levertijd Logan mcv

  • Karin

    Begin februari hebben wij een Logan besteld. Van de week even naar de dealer geweest om te vragen wat de status is. De verwachte leverdatum zoals het nu lijkt is begin juni. Dit is

    4 maand levertijd, weet iemand of dit echt zo is op het moment? Ik vind het nogal lang eerlijk gezegd….

  • Thei

    Ligt aan de kleur en opties die je er af fabriek hebt bij bestelt.

    Mijn laatste Logan MVC met LPG was uit de dealer voorrraad leverbaar,1 week na de bestelling reed ik er in en mijn huidige Duster op LPG stond in de schowroom,kon ik eind december zo mee wegrijden maar heb hem even laten staan tot begin januari ivm met het bouwjaar op kenteken.

    Had ik een orange willen hebben had ik ook 3 a 4 maanden moeten wachten.

  • Karin

    Bedankt voor jouw reactie…..

    We hebben hem zelf samengesteld, dus niet uit voorraad leverbaar. In mijn ogen hebben we niet veel bijzonders aan opties, alleen navigatie en een trekhaak en de blue navy kleur (gratis) Bij het samenstellen zeiden ze: ga maar uit van 3 maanden, maar tot nu toe staat de levertijd op 4 maand….

  • Thei

    Mijn eerste MCV (april 2017) besteld in september 2016 en geleverd in april 2017,die levertijd was ik zelf schuld,ik had de kleur 4x veranderd.

    Mijn 2e MCV was een zwarte en stond in NL op voorraad,was binnen een week gepiept,augustus 2018,de Duster was toen niet op LPG te krijgen af fabriek,dus deze 5 maanden later maar gekocht.

    Ik weet nog dat de MCV in 2007/2008 op de markt kwam,toen waren er levertijden van bijna 1 jaar.

    Maar niet getreurd,als je de MVC krijgt heb je een rakketje,die is echt snel,sneller dan mijn 1.6 Duster,maar komt ook door de turbo die op de MCV zit,alvast veel plezier er mee.

  • Karin

    Dank je…. ik weet ook zeker dat we er heel veel plezier van zullen gaan hebben. Misschien daarom ook wel zo ongeduldig