Middenconsole uitbouwen

  • Thei

    Kan iemand mij vertellen hoe ik de middenconsole van mijn Duster 2 (2020) kan uitbouwen,bedoel dat gedeelte waar de sigaretten aansteker zit.

  • Duster II

    Hey Thei, toch weer terug naar de Duster?

    Ik snap niet wat je bedoelt met uitbouwen?

  • Thei

    Ja weer een Duster,mijn 1e was van jan 2019 met een 1.6 motor op LPG,maar ondanks een software update was deze niet vooruit te branden,na 6 maanden deze ingeruild op de laatste Dokker op LPG en dezelfde motor en die ging als de brandweer.Toen bekend werd dat de Duster er met de 1.0TCe motor op LPG zou komen heb ik meteen aan de bel getrokken voor een proefrit.Die proefrit heb ik in een Renault Captur gemaakt en met die 1.0TCe was dat echt genieten,dus meteen een Duster 1.0 TCe Prestige besteld en geen spijt van.

    Ik heb inmiddels in de middenconsole naast de sigaretten aansteker een dubbel USB stocontact ingebouwd om de telefoons te laden onderweg.Ik zag beren die er niet waren,dat plaatje waar die sigaretten aansteker inzit,iets naar onder duwen en naar voren halen en dan kun je de boel bewerken.Ook heb ik de kabel van de dashcam weggewerkt,ik dacht dat ik de hele middenconsole die ook over de versnellingspook zit hiervoor te moeten uitbouwen.