Bedrading stoel bestuurder duster 2011

  • Joyce

    Beste leden, onlangs bleek mijn airbad in mijn bestuurderstoel defect te zijn en heb ik een ‘nieuwe’ stoel gehaald. Nu zei ik mn vriend nog van een foto te nemen van de bedrading voor hij deze eruit haalde, maar natuurlijk is dit niet gebeurd met als gevolg dat mijn stoel nu niet aangekoppeld kan worden, omdat we niet weten welke bedrading waar hoort. Dus is het mogelijk dat iemand met een duster van 2011 een foto kan nemen van onder zijn stoel van de bedrading zodat ik weet welke kleurtjes bij elkaar horen. Mijn dank is groot ????

  • Joyce

    Joyce

    Beste leden, onlangs bleek mijn airbag in mijn bestuurderstoel defect te zijn en heb ik een ‘nieuwe’ stoel gehaald. Nu zei ik mn vriend nog van een foto te nemen van de bedrading voor hij deze eruit haalde, maar natuurlijk is dit niet gebeurd met als gevolg dat mijn stoel nu niet aangekoppeld kan worden, omdat we niet weten welke bedrading waar hoort. Dus is het mogelijk dat iemand met een duster van 2011 een foto kan nemen van onder zijn stoel van de bedrading zodat ik weet welke kleurtjes bij elkaar horen. Mijn dank is groot ????

  • Thei

    De stekkers kun je onderling niet verwisselen,gewoon inpluggen.