kenteken

  • brumpeer

    O, wat jammer. En dat nou net nu we nog even geduld moeten hebben, want het kenteken komt wat verlaat binnen.

    De MCV zou eerst vandaag (vrijdag) worden afgeleverd bij mij, maar dat ging dus niet. Het wordt ‘in de loop’ van volgende week. Helemaal niet zo erg, hoor, want wij hebben niet zo lang hoeven te wachten als zovele anderen. Ongeveer 11 weken: dus niks te klagen én nu had ik mooi wat tijd over om een een muurtje te tegelen, dat verzet ook de zinnen.

    En het geplande weekend-tochtje naar moeders doen we gewoon nog maar een keer met de focus, die ik al helemaal uitgeruimd had en pico-bello schoongemaakt. Wat er na negen jaar uit zo'n auto wil je niet weten. Auto schoonmaken doe ik altijd handmatig met een sopje met wat autoshampoo: daar blijft ie mooi van. En dan opwrijven. De auto dus! En niet té vaak. Zo'n keer of vier per jaar vind ik wel genoeg. Zo'n focus heeft trouwens nogal wat hoekjes en gaatjes die moeilijk bereikbaar zijn. Vooral het achterraam is moeilijk bereikbaar>>>zal bij de MCV heel wat makkelijker gaan!

  • pilo

    Misschien krijg je wel een nieuw kenteken. Daar had iemand het voor “de grote schoonmaak” al over. 't Zal nu echt niet lang meer duren. De RDW heeft nr. 54 ZL GR al uitgegeven.

    Eind volgende week krijg ik mijn MCV; zal me benieuwen of de nieuwe nummers er dan al zijn.

  • brumpeer

    Zou wel erg lollig zijn.