wachttijd kenteken

  • Blue Ottoman

    Hallo mededaciarijders

    Heeft er iemand van jullie ook ervaring met het feit dat de Dacia momenteel al 2 weken in de garage staat zonder kenteken?

    Die van ons zou momenteel bij Segerink en Wolbers in Apeldoorn staan volgens hun .Maar na 2 weken nog geen kenteken .En ook voor aankomende vrijdag word het nog spannend of het zover is . De computerprobelemen bij de rdw waren toch al lang opgelost ? Vraag reist IS DE DACIA DAAR WEL ? of is hij nog onderweg ?

    Dit gaat nu wel heel lang duren zo .We hebben al 8 mnd gewacht op de Roemeense reus Maar zo gaat de lol er wel vanaf.

    Hoor van jullie

  • jan

    Raar is dat hè, ik kan woensdag mijn sedan ophalen en de dealer zei dat ik dan

    dinsdag kom bellen voor het kenteken. Maar nu ik dit van jou lees denk ik oh jeeee

    komt dit wel goed?

  • brumpeer

    Onze MCV zou vrijdag j.l. geleverd worden via S&W in Zutphen. Maar nog geen kenteken. Had te maken met facturering(?). Zou nu deze week worden. En wij zijn natuurlijk benieuwd of dat echt gaat gebeuren. We zien wel wat het gaat worden, maar begrijpen dat het niet écht leuk meer is als je zó lang al hebt gewacht. We gaan er van uit dat het overmacht is….

  • Patrick & Renee

    Wij hebben onze Laureate op 16/02/08 besteld, zou eerst op 17/04 bij Dorzo binnenkomen, dit wordt nu 24/04 en volgens zeggen duurt het rijklaar maken (dus incl. op kenteken zetten) een kleine week.

    Hopelijk kunnen wij hem kort na J. haar verjaardag ophalen.

  • Tine

    Wij horen morgen van de dealer of het vrijdag of zaterdag wordt om de Dacia te halen. Hij staat wel bij de dealer, ik heb er al aan geroken. Nu maar hopen dat er voor vrijdag of zaterdag wel een kenteken geregeld kan worden?? Want dat zou echt balen zijn, ik kan al haast niet meer wachten, terwijl de wachttijd voor ons (2,5 maand) in vergelijk met andere al erg kort is. Maar als hij al bij de dealer staat en je moet dan vanwege het kenteken nog langer wachten is frustrerend.

  • Chris Gosens

    Ik heb het vorige weken ook nog meegemaakt,zowel met RDW als bij Renault Nederland mijn auto heeft dus meer dan twee weken bij de dealer gestaan met nog een flink aantal andere.

    Maar afgelopen donderdag moeten volgens renault alle problemen op gelost zijn.

    en jawel hoor vrijdagochtend kon ik in mijn eigen Dacia Logan MCV de weg op.

    Levertijd was alles bij elkaar 5 maanden

  • RebelMCV

    Balen is dat wachten inderdaad,

    bij ons valt het ( voorlopig ) nog erg mee.

    Wij hebben een grijze MCV Laureate 1.6 16v besteld op

    1 februari 2008, oorspronkelijke afleverdatum was

    18 maart 2008.

    Vandaag naar de Renault garage geweest,

    de datum is nu aangepast naar 28 maart.

    Een week erbij voor het kenteken ( hopelijk ), en we rijden er hopelijk begin april mee.