aanpassingen

  • Eric

    Afgelopen zaterdag hebben wij de gok gewaagd: in onze 7-zits mcv wilden wij erg graag ons bagagescherm gebruiken in combinatie met een opgeklapte 3 zitrij.

    Eerst goed de daciasite bekeken en uiteindelijk gekozen voor gaatjes maken op 11,3 cm afstand en een halve cm hoger.

    We hebben de mcv pas 10 dagen en dan is het best spannend om te gaan boren. Maar het resultaat mag er zijn!

    De bagageruimte is nu keurig afgeschermd.

  • LG

    Eric,

    Waar kan ik ergens foto's van zulke aanpassing vinden? Zou dit graag ook doen om de koffer beter te kunnen gebruiken. Nu heb je eigenlijk geen koffer als je de derde zetelrij niet verwijdert bij gebruik van het bagagescherm.

    Hoe kan je best te werk gaan om deze aanpassing te doen? Welk materiaal is er nodig?

    Alvast bedankt

  • Avaka

    Nou, gewoon zo. Het nieuwe rechthoekige gat is hier duidelijk zichtbaar. Als je de maten aanhoudt zoals Eric beschrijft ziet het er zo uit.

    Goed aftekenen met potlood, zelf had ik daarvoor een kartonnen malletje gemaakt. Daarna net binnen de hoekjes 4 gaatjes boren van een millimeter of 3. Met een scherp mes (Stanley) voorzichtig uitsnijden en indien nodig een beetje bij vijlen om het netjes te maken. Tenminste zo heb ik het gedaan.

  • Z oran

    Of deze link http://www.zdiepstraten.nl/dacialoganMCV/index.php/dacia-upgrades/modifivcatie-afdekhoes

    groeten,

    Z oran