onderhoud beurt en prijzen

  • Avaka

    Het alleen opschrijven van de kosten van een beurt zegt volgens mij niet zoveel. De ene dealer zal misschien de ruitensproeier bijvullen, koelwater op nivo. Bij LPG wel of niet de bougies vervangen enz.

    Dit opsom topic heeft alleen zin als er ook een specifikatie gegeven wordt. Nu worden er wellicht conclusies getrokken die niet kloppen en krijg je alleen maar verwarring.

  • Karl

    1e beurt 78 euro (15000 km of 1 jaar) 30000 dat duurt nog eventjes.

    Vandaag dan de 30000 beurt gehad, kosten 135 euro inclusief wassen en de stofzuiger er door (:P)

    En de slotvanger (l-v) weer vastgezet, helaas hebben ze daar nog geen betere oplossing voor.

    Jongerius Ijsselstein

  • compie67

    accoord, zal ik er ook de bon omschrijving bij zetten

  • Patrick & Renee

    1ste service beurt Logan MCV (15.000km)

    Dorzo in Vlaardingen(waar ik de logan heb gekocht) vraagt 65,= eu,

    toen ik zei dat dat nogal verschilt met de 35/45 eu die ik over het algemeen hoor kreeg ik als antwoord dat men(de dealer dus) dan een verkeerde code had ingetikt, het moest dus echt 65,- eu zijn. vreemd argument :( maarja, als een ondernemer dezer dagen op korte termijn wil denken dan moet hij dat vooral doen.

    Volgende week laat ik de servicebeurt dus uitvoeren bij Van Kerkhof & Visscher in Spijkenisse, welke maar 35,= vraagt EN waar ik goede berichten over hoor.

    Als ik hierna tevreden ben over de service dan laat ik het onderhoud voortaan lekker bij hun doen.

  • HenkM

    Kennelijk maken veel dealers dan dezelfde “fout”.

    De mijne (Kerres Heerlen) vroeg voor die beurt (incl. bijstellen handremkabel) €35.

    Strak plan om elders te shoppen :-) .

  • compie67

    drm ook deze discussie, je wordt opgelicht waar je bij staat heb ik soms het idee.

    en de bon helemaal uitgelicht, ze moeten gewoon doen wat ze moeten doen, en de klant de kans geven of je wel die extra wilt.

    Echt een emisie fles in mijn brandstof tank kieperen kan ik zelf wel, en of dit nu voor een nieuwe auto echt nodig is?

  • remcora

    Ik heb net mijn mcv gebracht voor een 1e beurt. Bij Marfait is het ook 35 euro.

  • Patrick & Renee

    van Kerkhof & Visscher - Spijkenisse

    Dacia Logan MCV 1,6ltr 16V benzine

    Servicebeurt - 15456KM - €35,=

    Alleen de servicecheckpunten en geen bijzonderheden aan de auto verder.

    Ontvangst = ok

    Uitleg = ok

    Wij komen dus terug bij deze dealer.

  • j.buffing

    1e beurt (15000 Km) € 35,- (geen bijzonderheden)

    2e beurt (30000 Km) € 192,- (geen bijzonderheden)

    auto is gekocht en in onderhoud bij Mafait Almere

    Groetjes

    Jan Buffing

  • compie67

    wat voor auto heb jij, ik zit ook bij mafait maar betaalde dus meer

    compie