One-touche raambediening

  • Geinponem

    Willem Z Schreef:

    ——————————————————-

    > Vandaag de one-touch raambedieningsmodules in onze

    > Duster geplaatst. Ben benieuwd hoe het met de

    > andere deelnemers aan Kees z'n bestelling is

    > gegaan. Ik ben zeer tevreden over het resultaat.

    > Kleine ingreep groot plezier.

    Zojuist bij Kees een module opgehaald. Direct na thuiskomst geprobeerd te installeren in mijn Duster Laureate. Helaas lukt dit niet. Hopelijk kan iemand mij helpen:

    Het probleem is dat het niet zo gaat als te zien is op de foto's van de installatiebeschrijving.

    Na veel moeite heb ik de knop losgekregen. Het betreft echter alleen de plastic knop, zonder dat de schakelmudule eraan vast zit dus:

    De schakelmodule zit nog in het console vast. Ik krijg hem er echter zelfs niet uit met een waterpomptang:

  • DerRudy

    Ik heb ook net aan de rechterzijde het moduul ingebouwd, aan de linkerzijde had ik namelijk al de originele OneTouch schakelaar zitten.

    Het inbouwen was een fluitje van een cent en de werking van het moduul is exact hetzelfde als de originele OneTouch schakelaar.

    Dus Kees bedankt voor je inzet en moeite, ik ben dik en dik tevreden over het resultaat.

  • DerRudy

    @Geinponem,

    Ik heb hem net ingebouwd in mijn MCV, de borging van de schakelaar zit aan de boven en onderzijde (kunststof borg klemmen).

    Ik kon hem er mbv een grote platte schroevendraaier uitwerken, ik denk dat jij even (voorzichtig) met zowel een platte schroevendraaier aan de bovenzijde en aan de onderzijde de schakelaar (dus tegelijkertijd) beweging in moet kunnen krijgen.

    Succes

  • Geinponem

    Met deze tip is het alsnog gelukt. Werkt perfect! Bedankt.

    Kees ook bedankt voor het regelen van de module!

  • EvertK

    Bij mij ging het ook perfect.

    Dank Kees!

  • southcorner

    lijkt mij in mijn nieuwe duster ook beter welk model renault bedoel je dan

    greetings pj

  • Avaka

    Renault heeft die dingen in heel veel verschillende modellen toegepast.

    Gewoon even struinen en dan kom je ze wel tegen.

  • middelsluis

    Misschien niet de juiste plaats maar ik heb twee module's over (waarvan bij een twee nieuwe klemmetjes aangebracht moeten worden, helaas losggegaan bij het demonteren) Als iemand ze over wil nemen dan hoor ik het graag.

    Arthur

  • Jubbels

    zie PB

  • 't Jolyn Freddy

    Beste

    Ik ben dus ook op zoek naar een One-touch raambediening voor mijn Dacia-Duster, kan u mij daar bij helpen.

    Met vriendelijke groeten

    freddy