Centrale deurvergrendeling Dacia Duster

  • George53

    Zojuist bij Indumij Barendrecht mijn tweede sleutel gehaald voor de centrae deurvergrendeling. Sleutel inclusief programmeren koste mij 142,50. Heb het gevoel belazerd te zijn. Ik heb namelijk hier op het forum prijzen gezien van ongeveer 70 kan iemand die zoveel betaald heeft mij aub helpen aan de code die op de factuur staat.

    bij voorbaat dank

    George

  • kri

    George,

    ook ik heb bij de dealer 150 euro betaald!

    Paul

  • marten

    wij moesten 120 euro betalen bij onze(tu) dealer Terwolde in roden,

    maar wat een gemak zo,n sleutel

    marten

  • Avaka

    Die hoge prijs is de Renault prijs.

    Ze vergissen zich wel vaker. Bij Dacia kost zo´n sleutel rond de 70 a 80 Euro.

    Gewoon even naar je dealer en zeggen dat het volgens jouw niet klopt.

  • Jubbels

    Klopt, is de Renault prijs.

    In eerste instantie wilde de dealer ook € 140,00 hebben.

    Toen ik vertelde dat die € 140,00 de Renaultprijs was ging de prijs naar € 70,00

    Vergissing of goed geprobeerd :?

  • George53

    AL behoorlijk boo gezegd dat ze zich vergissen maar zij hebben volgehouden dat het wel klopte.

    Ik zou daarom graag de gegevens (afreken codes) willen hebben van een van de mensen die uiteindelijk maar 70 hebben betaald

    Bij voorbaat dank.

    George

  • Jubbels

    Bij de bestelling van de auto heb ik gelijk de 2e sleutel met AB bijbesteld.

    Heb er net ff de faktuur bij gepakt, geen code maar gewoon de vermelding “2e sleutel met afstandsbediening”.

    btw, dacht dat het € 70,00 was maar het was € 80,00

  • George53

    Ja het start bij mij ook met een sleutel van ongeveer 80 maar dan zonder BTW en daarbovenop kwam het porgrammeren van de sleutels (do oude en nieuwe0 en het totale plaatje was uiteindeijk 142,50 euro

  • Jubbels

    De sleutel was € 80,00 inclusief btw en programmeren (ca 15 minuten)

  • Fenneke

    We hebben dan wel geen Dacia Duster, maar sinds een week een Sandero Stepway. Ook wij wilden een 2e sleutel bij de koop van de auto, daar werd toen moeilijk over gedaan. Nou ja dachten we, dan doen we het wel als de auto er is. Ik had ook hier 70 euro gelezen bij een dealer in Heerlen. Daar ben ik dus deze week geweest, maar helaas. Bij het kenteken van onze auto staat een code zeiden ze en die moesten ze dan weer in een ander scherm invoeren en daar kwam toen het bedrag van 88 euro uit, zonder BTW, daarnaast moest de sleutel worden ingelezen en dat duurde een half uur 35,- euro, alles bij elkaar dus 147,- euro. Ik kon kletsen wat ik wilde, Daciaprijs enz., dat was de Daciaprijs nu. Het is volgens hun per januari allemaal omhoog gegaan en het had ook met het systeem van de auto te maken. Ze moesten voor onze auto die code aanhouden.

    We zijn trouwens heel tevreden over de Stepway, het heeft 5 maanden geduurd, maar hij rijdt heerlijk.