Centrale deurvergrendeling Dacia Duster

  • Jubbels

    Heerlen. dat moet dus Kerres zijn.

    Komt mijn Dacia en sleutel ook vandaan.

    Misschien maakt het wat uit als je de sleutel meteen besteld samen met de auto.

    Dan kun je nog onderhandelen………………..ik had de prijs van de sleutel gevraagd voordat het koopcontract getekend was.

  • rgrutter

    Bij afleveren van de Duster is bij ons €75 euro berekend.

    En dit was bij Bochane uit Arnhem.

  • Fenneke

    We hebben ‘m in Maastricht gekocht, omdat ze de Stepway in Heerlen niet hadden. Daar deden ze, zo als ik al zei, moeilijk over een extra sleutel. Er viel absoluut nergens over te onderhandelen, dat werd al gelijk gezegd en dat waren de regels, zeiden ze i.v.m. de lage prijs van de auto. We hebben nu achteraf er spijt van, dat we niet teruggegaan zijn naar Heerlen en ’m daar gewoon besteld hebben. We zijn nu in Heerlen geweest voor de sleutel en op zich had ik wel het gevoel dat ze hun best deden, om uit te zoeken wat nu echt de prijs was. Ze namen ons wel serieus en gaan zelfs klachten over de trekhaak gratis oplossen. Maastricht had nl. geen koppeling voor de caravan op de trekhaak gezet, deden dat ook niet, nadat we dat gezegd hadden. Moesten we maar uitzoeken en zelf doen. We kregen een verkeerde rekening thuis gestuurd. We worden niet eens teruggebeld. Nooit meer Maastricht.

  • middelsluis

    Wat problemen met mijn cv. Batterij al vervangen. Soms doet hij het wel. Soms Niet. Vervelend. De knop in de auto doet het altijd. Ik kan niet testen of het in de sleutel (zender) dan wel in de auto (ontvanger) zit? Heeft een van de techneuten op het forum een briljante oplossing?

  • Jack

    [centernaIk heb de tweede sleutel met afstandsbediening cadeau gekregen. Heb gewoon tegen de hoofdverkoper gezegd dat hij anders de Dacia Duster 4 X 4 laureate aan een ander mocht verkopen! Hij liet ons niet op een voor hem bijna niets kostende sleuteltje niet lopen. Wij blij, hij blij (tu)

  • Barrabas

    In Belgue kost dat ding voor een Duster 170 EURO,KUNNEN VOOR MIJ DE POT OP.

     

  • Barrabas

    Barrabas

    In Belgue kost dat ding voor een Duster 170 EURO,KUNNEN VOOR MIJ DE POT OP.

     

    Uiteindelijk 193 € dus.Bedankt Renault/Dacia Belgie voor uw woeker-prijzen en -winsten.

    Kunnen dus voor de tweede keer de pot op en nog meer van dat.

     

  • Barrabas

    Barrabas
    Barrabas

    In Belgue kost dat ding voor een Duster 170 EURO,KUNNEN VOOR MIJ DE POT OP.

     

    Uiteindelijk 193 € dus.Bedankt Renault/Dacia Belgie voor uw woeker-prijzen en -winsten.

    Kunnen dus voor de tweede keer de pot op en nog meer van dat.

    Lijkt wel de sleutel van de Kluis in de Nationale Bank van Belgie.