Stuurwiel bekleden

  • silverstorm

    Ik ben van plan om mijn stuurwiel met leder te bekleden.

    Zijn er mensen die daar al ervaring mee hebben.

    Ik dacht aan zoiets HIER KLIKKEN

    Voor de duster moet je de F bestellen

    Alvast bedankt

  • LED-Lightning

    Ziet er wel aardig uit zo! Wel wat werk natuurlijk om dit netjes te bevestigen, maar de foto's zien er best netjes uit! Helaas nog geen ervaring hiermee. Prijs lijkt prima

  • Frank16V

    Het stuur van ons campertje liet altijd wat zwart af als het vochtig weer was. Na 1 of 2 ‘normale’ stuurhoezen kapotgetrokken te hebben (beetje groter stuur dan normaal en geen stuurbekrachtiging) heb ik een soortgelijke hoes als uit het linkje gemonteerd. Wel ff werk omdat je echt met naald en draad aan de slag moet, maar inmiddels zit het denk ik alweer bijna 10 jaar probleemloos.

  • frankieboy001

    Ik heb ook even rond gesnuffeld en kwam uit bij de volgende link

    Autostyle

    Hier kan je kiezen uit 5 kleuren leer voor maar 7,95. (:P) (wel even naar beneden scrollen)

    m.vr.gr.

    Frank

  • LED-Lightning

    Bedoel je die met vetersluiting, Frank? Dat lijkt er wel op, maar is toch net even anders dan de hoezen die de ts aangeeft

  • silverstorm

    Denk wel dat er een serieus kwaliteitsverschil in zit.Bij degene die ik aangeef zijn heel wat verschillende maten ngl de diameter en dikte van het stuur dus ik denk dat deze veel beter gaan passen dan degene van autostyle.Niettemin bedankt voor je tip.

    Heb ondertussen al ééntje besteld en zal een foto plaatsen als het op de wagen geplaatst is.

  • frankieboy001

    LED-Lightning Schreef:

    ——————————————————-

    > Bedoel je die met vetersluiting, Frank? Dat lijkt

    > er wel op, maar is toch net even anders dan de

    > hoezen die de ts aangeeft

    Die bedoel ik inderdaad, maar doe er mee wat je wil.

    Ik kwam ze toevallig tegen toen ik op de site zat te snuffelen.

    Gr

    Frank

  • Bernard

    Silverstorm, bedankt voor deze tip !!!

    Ik heb er 1 besteld, inmiddels binnen en gemonteerd. Het is “even” werk, een uurtje of 4, maar dan zit ie netjes.

    Maar het stuurt wel heel veel prettiger dan het dunne standaard stuurtje van de Duster !!!

    Dus wat mij betreft een echte aanrader en een goede verbetering van je Duster.

    Bernard

  • Avaka

    Dat verplicht je tot het plaatsen van een foto van het eindresultaat! :)

    Was dit topic uit het oog verloren, ik ga dit ook doen. Maar 4 uur werk is wel erg veel…..

    Hoewel ik me best kan voorstellen dat je er wel even mee bezig bent.

    Nog rare dingen tegen gekomen? Iets waar we extra op moeten letten?

  • LED-Lightning

    pics or it didn't happen ;)

    Even zonder gekheid, net als Avaka ben ik ook benieuwd naar je resultaat!