Wie durft er door de wasstraat?

  • delly

    De Spiegels van mijn Logan 2011 kan je niet naar binnenklappen zodanig dat ze zo blijven staan helaas.

    Dit lijkt me een potentieel gevaar voor de wasstraat.

    Blijven ze gewoon aan je auto zitten of moet je direct naar de dealer om nieuwe spiegels te monteren?

  • Jolandap

    Wij rijden met onze Logan MVC gewoon door de wasstraat.

    De spiegels blijven goed

  • mcvjournaal

    Spiegels van de Dacia kan je gewoon inklappen, je hebt daar inderdaad wel wat kracht voor nodig.

    Overigens klap ik ze in wasstraat nooit in en hebben dat al 4 jaar zonder schade doorstaan.

    Herke

    http://mcvjournaal.punt.nl/

  • delly

    Hoever moet je doorduwen dan?

    Ze springen bij mij gewoon weer terug

  • mcvjournaal

    Gewoon door duwen, op een gegeven moment klappen ze naar binnen…. maar er is inderdaad behoorlijk wat kracht voor nodig… :?

    Herke

    http://mcvjournaal.punt.nl/

  • uul

    Ik kwam met mijn rechterspiegel niet onzacht in aanraking met een lantaarnpaal en hij klapte naar binnen.Geen enkele schade, gewoon weer recht gezet, Degelijke constructie.(tu)

  • LED-Lightning

    Zoals al gezegd even met kracht doorduwen en niet schrikken, want het produceert ook een aardige klap als de spiegel naar binnen geklapt is. Volgens mij moet je er vanuit kunnen gaan dat je in een wasstraat de spiegels uitgeklapt kunt laten.

    Ik zou alleen wel oppassen met de antenne!

    En anders kun je ook altijd nog naar een wasbox (of geheel met de hand) ;)

  • DerRudy

    'Ik zou alleen wel oppassen met de antenne'

    Precies, ik had in de haast mijn antenne vergeten te verwijderen, heb hem nu 10 cm in moeten korten.

    Hing dus op ‘Half Zeven’, het afgebroken stukje hing nog net vast aan de koperen kern.

    mgr

    Ruud

  • Mark L.

    Ik rijd al ruim 3 jaar maandelijks door de carwash, antenne verwijder ik maar de spiegels klap ik niet in. Gaat probleemloos! Voor ze in te klappen moet je inderdaat wat kracht opzetten, de éérste keer denk je dat ze elk moment kunnen afbreken.

  • remcora

    emmertje en spons? Kan je de spiegels gelijk wassen.

    Ik heb ze eenmaal ingeklapt en was bang dat ze afbraken.