schokkerig wegrijden met Duster

  • duster69

    Hoi Frans5

    Grappig.via mijn verzekering/rechtsbijstand ,kom ik op deze site.

    Mijn Duster doet dit nu al 4 jaar,en telkens wordt de kwaal weg gewimperd door SEEGERING en WOLBERS in ZUTPEN

    En nu zeggen ze dat het gewoon bij de auto hoort,renault nederland die zei heel simpel ,koop maar een nieuwe auto,ben je er van af.

    En de dealer wil de DUSTEr niet hebben ,omdat de auto niet goed is??????

    Maar jou dealer heeft er netjes veel tijd in gestoken

    Maar dat heen en weer gejakker dat komt mij ook bekend voor,krijg je wel een andere auto mee,maarja ik moet ook werken.

    Onderhand ben ik zo slecht te spreken hoe zij met deze problemen om gaan dat ik de rechtbijstand erbij gehaald heb en programma kassa benadert heb.

    bij mij wordt het dus na 4 jaar nog steeds, wordt vervolgd

  • Cor

    Hoi Frans,

    Heb je de auto nog?

  • Cor

    Mijn Duster kende eenzelfde probleem. In ernstige mate zelfs!Vervangen van het vliegwiel maakte aan een langslepende verhaal een einde!

  • pjj

    Paul, er zou volgens een Roemeens forum sinds kort een nieuwe software update zijn. Verder niet eco mode gebruiken en motor enkele minuten warm draaien. Aks jouw koppeling inmiddels behoorlijke slijtage heeft zal die natuurlijk ook moeten worden vervangen.

  • ati

    Hallo allemaal,

    Ik heb sinds 30 januari dat Dustertje bij gasgeven schokt/inhoudt.

    Verder is de uitlaat roetzwart ( zoals zwarte piet hoort te zijn ).

    Ook mijn stop/start werkt niet meer, hoewel het wel geactiveerd is.

    Ook gaat er geen waarschuwingslamp branden.

    Woendag naar garage Jongerius, zij kijken wat er aan de hand is.

    Groet van een heel tevreden Dusterechtpaar.

  • ati

    Probleem opgelost.

    Ondertussen ook bij het gebruik van cruise control,  als ik richting aangaf naar rechts sloeg de cc af.

    Goede monteur zóóó belangrijk.

    Hij zei direct : “ Slechte massa verbinding.”

    En inderdaad was het een slechte verbinding in de stekker van het rechterachterlicht.

    Vervangen en alles werkt weer perfect.

    Dat was het dus.

    Groeten van ons.