Let op het Roestduiveltje

  • Avaka

    Was deze vraag vergeten maar je hebt me er op een regenachtige dag even aan herinnerd……… (vandaag was de Dacia fandag die voor de rest van onze herinnering door zal gaan als Dé Doorregen Dacia dag ……… :(

    Net even snel en globaal gekeken. Tank ziet er op zich prima uit. Maar inderdaad een paar kleine eilandjes met wat bubbeltjes. Overigens maak ik me daar echt geen zorgen over. Wel zal ik dit eens bij (laten) werken.

  • remcora

    De holtes zijn goed uitgespoten en er kwam een hoop rotzooi uit. Ik begin na ruim 3 jaar wat roest te krijgen bij de deursponningen. Rondom de rubbers waar de bedrading naar de deuren door gaan, is de lak aan het bladderen en is er roest ontstaan. Garantie? Ik zal er nog maar eens achteraan gaan.

  • DerRudy

    remcora Schreef:

    ——————————————————-

    > De holtes zijn goed uitgespoten en er kwam een

    > hoop rotzooi uit. Ik begin na ruim 3 jaar wat

    > roest te krijgen bij de deursponningen. Rondom de

    > rubbers waar de bedrading naar de deuren door

    > gaan, is de lak aan het bladderen en is er roest

    > ontstaan. Garantie? Ik zal er nog maar eens

    > achteraan gaan.

    Zoals beschreven in onderstaande link?.

    http://dacia.startpagina.nl/prikbord/read.php?527,12992023,12992338#msg-12992338

    mgr

    Ruud

  • remcora

    Ik zie wel je link,maar kan verder daar niets uithalen. Het is precies achter het rubber. Ik heb er maar alvast wat roestwerende grondverf opgedaan. Anders moet ik er speciaal voor naar de garage.

  • DerRudy

    @Remcora, sorry voor de wat late reactie had je reply even niet gezien.

    Als je de link opent en helemaal naar boven schuift dan zie je een perfecte foto van Frank16V, bij mij zag het er ook zo uit bij de beiden voordeuren.

    Kijk naar de foto van Frank16V:

    http://dacia.startpagina.nl/prikbord/read.php?527,12992023,12992338#msg-12992338

    mgr.

    Ruud

  • Ronald-2008

    @atienwouter

    Goeie tip zo'n stukje tuinslang erop. (tu)

    Gelijk gisteren uitgeprobeerd.