Dacia Onderhoudsschema

  • bvh079

    Pagina 6.8

  • Mensen

    Pagina 6.8 is een onbedrukte bladzijde in onze Instructieboekje

  • bvh079

    Bij mij loopt vanaf daar 3 paginas met onderhoudsboekje en daarna 2 paginas lakinspectie…

  • bvh079

    Bij mij loopt vanaf daar 3 paginas met onderhoudsboekje en daarna 2 paginas lakinspectie…

  • Mensen

    Het is wel duidelijk, een onderhoudsbeurt bij de dealer, moet met een onderhoudsschema zoals getoond in m'n begin post. Zonder dit schema is er geen controle of alle aandachtspunten gecontroleerd worden volgens afspraak met Dacia -Nederland.

  • HenkM

    Poeh, beurt is beurt, factuur is factuur. Wederom heb ik nooit een probleem gehad met een garantie “gevalletje” (van lendensteun tot aansteker).

    e.e.a. natuurlijk elektronisch in het systeem bijgehouden, was ruim voldoende en geen vragen achteraf.

    Wat wil je eigenlijk bereiken met een volledig ingevuld onderhoudsschema terwijl e.e.a. digitaal al is geregistreerd?

    Mijn dealer geeft na een beurt een uitgebreid rapport. Prima maar of e.e.a. werkelijk is gebeurt is een kwestie van vertrouwen.

    Vertrouw je je dealer niet: ga naar een ander maar papier is geduldig, vertrouwen niet.

  • jw

    Anonymous

    Poeh, beurt is beurt, factuur is factuur. Wederom heb ik nooit een probleem gehad met een garantie “gevalletje” (van lendensteun tot aansteker).

    e.e.a. natuurlijk elektronisch in het systeem bijgehouden, was ruim voldoende en geen vragen achteraf.

    Wat wil je eigenlijk bereiken met een volledig ingevuld onderhoudsschema terwijl e.e.a. digitaal al is geregistreerd?

    Mijn dealer geeft na een beurt een uitgebreid rapport. Prima maar of e.e.a. werkelijk is gebeurt is een kwestie van vertrouwen.

    Vertrouw je je dealer niet: ga naar een ander maar papier is geduldig, vertrouwen niet.

    He Anonymous, ik heb een dacia lodgy gekocht met 130.000 km op de teller, ik wil ook weten wat er gedaan is, maar ook ik kom niet verder dat dat er een stempel in het boekje staat, misschien weet jij waar dit dan kan halen/kopen, groet hans