logan 1.4 mpi LPG 255.000 km YES

• vleutmans

Hallo daciasten.

Graag laat ik nog even van me horen dat mijn trouwe Roemeense vriend nog vrolijk rondrijdt op LPG :-)

Het is een 1.4mpi 8klepper LPG g3 uit 2006 met vialle LPG installatie, die er sinds dealer al op zit.

De orginele uitlaat hangt er nog onder en bij 180.000 is de koppeling vervangen. Er is geen motor/kleppen revisie nodig geweest, mede dankzij flashlube kleppen bescherming.

Onlangs is de distributieriem vervangen, zodat ik mijn reis voortzet richting 340.000 km :-)

Groeten

Michel

• Barrabas

Als mijn Duster dat zou volhouden moet ik geen andere meer tot aan mijn 100ste verjaardag.

Vleutmans het wordt tijd dat Dacia je in de bloemetjes zet en nog veel meer.

• vleutmans

Ja ik heb wel een beetje recht op een Dacia deal lijkt me, gezien de reclame die ik maak ook op mijn werk. Enkele collegae hebben hun ogen opengedaan en voor Dacia gekozen (mcv/Dusters) en zijn me nog steeds dankbaar :-)

• Ruud

Top man, dat is een respectabele KM-stand.

En dan te bedenken dat ze in eerste instantie niet erg positief waren over jouw strakke actie om dan maar zelf die vialle installatie er maar in te laten zetten.

Mgr

Ruud

By the way, is je auto een blauwe sedan?

Ik zag een tijdje geleden één van de eerste sedans bij de Makro in Best “aan het gas hangen”.