rubberen deur strip,s

  • Robert

    Dusterrijders opgelet ,heb je  ook last van wind geruis in de voor deuren.

    Dan is hier de op lossing ,bestel bij je garage ik bij{ Munsterhuis Enschede ) Rubberstrip,s die

    gemonteerd word op de buitenkant van je achterdeur waar je voordeur invalt kijk bij het Duster model 2016 dan is het

    geruis zo goed als weg en word het stiller in je auto .

    gr

  • Robert

    Ja het gaat om het bj van 2010 tot 2014 ,de nieuw hebben al rubber strip,s .

  • Peter

    Onlangs kwam ik toevallig een Dacia-fan tegen met de naam Robert Kuijer. Hij bekeek mijn Duster en vond het een mooie auto. Zelf reed hij ook in een Duster. Hij raadde mij aan om rubberen deurstrips te laten monteren tegen windgeruis. De nieuwste Dusters hebben ze standaard. Ik volgde zijn raad op en…..het werkt.

    Ook is het blikken geluid als je de voordeur dichtgooit verdwenen. Robert, bedankt man…..

  • Robert

    Hallo meneer met die mooie zilverren Duster, ik ben blij dat U het ook ondervonden hebt het is echt

    Heeft U ze besteld bij Munsterhuis ?

    een aan rader niet dan, leuk dat U ook gereageerd heeft meschien tot ziens gr R Kuijer.

  • Peter

    Heb de strips inderdaad door Munsterhuis laten monteren.

  • Robert

    Hallo Jan Ik heb ze er zelf op gemonteerd .,het is heel makkelijk maar ga eerst kijken bij een garage naar het nieuwe model .

    Je monteert ze op de achterportieren daar waar je voorportieren in vallen plakken ,maar wel goed ontvetten gr .