Afscheid Dacia en het Forum

  • Ruud

    Their, Dat was ook mijn keuze geweest, Dacia is nagenoeg de enigste producent die nog LPG levert en ook een betrouwbare installatie.

    Ben ook nog weg geweest voor een Opel met LPG af fabriek, maar dat is een fiasco; een collega is na 160.000 al aan zijn vierde injector rail bezig.

    De eerste twee waren garantie maar de laatste twee waren ‘rekening man’ en die rails kosten toch € 450 per stuk.

    Uiteindelijk heb ik gekozen voor een spaardieseltje met alle opties wo DSG-bak en en Panorama dak, een Skoda Rapid Spaceback.

    Kaal niet veel duurder dan een Dacia MCV, ik heb in 2008 daar tenslotte ook toch nog € 17.500,- voor moeten betalen.

    Moet alleen nog geproduceerd worden zal over ca 6 weken geleverd worden.

     

  • Ruud

    @Ati en Barracks,

    Leuke reacties||| fijn om te horen dat jullie actief bezig zijn op het forum.

    Ik zal af en toe nog kijken op het forum, hen tenslotte toch ook ruim 8,5 jaar met plezier ( en ook niet onbelangrijk met zeer weinig kosten) rond gereden met de Daas.

    Mgr 

    Ruud 

  • Thei

    Ruud de prijzen zijn enorm gedaald,ik heb ook meedere malen zitten rekenen aan een MVC fase1,maar dan zat ik met LPG installatie en alle toeters en bellen erop zoals ik hem wilde hebben rond de €19000 te hikken,nu de Prestige met alles er op en aan voor net geen €15000 rijklaar op de weg.

    Afscheid van de Dacia hoeft geen afscheid van het forum te zijn,ik heb ook andere merken auto's gehad en op die fora doe ik nog altijd aktief mee(denken),de kennis die ik heb van die type's kan ik anderen weer mee verder helpen.