3 kinderstoelen op achterbank Logan MCV

  • Sander

    Beste Forumleden,

    Vorig jaar hebben wij een nieuwe Logan gekocht. Zojuist hebben wij ons derde kindje gekregen en nu vragen we ons af of het mogelijk is om 3 kinderstoelen op de achterbank te plaatsen. Met onze huidige stoeltjes past het niet (Maxi Cosi Pebble, Joie Trillo Shield en Cybex Juno2-fix, met name die laatste is erg breed). We plaatsen de maxi-cosi liever niet op de bijrijdersstoel.

    Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand kinderstoelmerken die wellicht minder breed zijn?

    Alvast bedankt.

    Groeten,

    Sander

  • vleutmans

    Mijn ervaring is dat de stoeltjes voor de allerjongste kindjes het breedst zijn. Deze zitjes hebben ook eigen gordels.

    Mijn afvies (mits mogelijk…ik weet de leeftijd van je kinderen niet) is om voor de jonste telg een zitje te gebruiken, met eigen gordels.

    Voor de overige zitjes zou ik de simpelere (smallere) versies gebruiken (rody bijv.) die geen aparte/eigen gordels hebben.

    Je kan zelfs proberen om voor het oudste kind enkel een zitverhoger te gebruiken?

    Misschien kun je enkele zitjes passen van andere ouders op school ?

    Deze setup  (1 starter-zitje en 1 voor iets oudere kindjes, en 1 enkele zitverhoger) paste net in breedte op de achterbank van de logan sedan.

    Gr.

    Michel