zijwindschermen

• Wendy

Hallo,

Dit weekeinde de zijwindschermen erop gezet, ziet er toch wel ‘af’ uit hoor.

De schermen van Dacia zelf paste niet goed dus heb ik ze bij DP gekocht en deze passen wel.

Zitten als gegoten, lekker dun en slank en de ramen sluiten nog goed, ook achter.

En… ze waren de helft goedkoper.

Ik ben er blij mee !!!!!

Wendy

• Lo-rider

Hoi,

Naar aanleiding van jullie positieve berichtenk heb net ook een bestelling gedaan bij Jarno.Ga ze in de loop van de week halen.

Ben benieuwd.

Elfred

• Edwin N

hee hallo daar,meneer Roemeense Hummer.

Wendy schreef:

Zitten als gegoten, lekker dun en slank en de ramen sluiten nog goed, (ook achter.)

Groeten Edwin.

• Lo-rider

Hoi,

Huuuh, Dit snap ik niet Edwin

Lo-rider

• Oscar

“ook achter” wil zeggen: de set voor 4 ramen, en niet alleen voor.

:-) Oscar ;-)

• Martin

Ziet er goed uit en voor de prijs en het werk hoef je het zeker niet te laten!

Maar wat is het nut ervan als je airco hebt, zoals waarschijnlijk de meeste van ons. Dan zet je je raam toch nooit open, of misschien alleen als het erg warm is en je net weg rijdt …?

En hoe zit het met de (extra) windruis met gesloten raam t.o.v. datzelfde raam zonder zijwindscherm?

Tenslotte wat voor kleur is het plexiglas: bruin- (rook) of grijs- (antraciet) transparant?

• Reginald P.

Originele Dacia-schermen:

Mijn MCV heeft overigens geen airco… Zelfs al had ‘ie ’t: ook prettig bij rusten/slapen in de auto; raampje kiertje open voor ventilatie, maar minder tocht, en regen komt niet binnen…

Andere auto's die ik reed met windschermen (Kangoo 1.2rt, Citroen C15RE), hadden na montage nauwelijks méér last van windgeruis, hooguit bij bepaalde zijwind en bepaalde snelheid af en toe een licht -maar in mijn oren ouderwets charmant- fluittoontje…

;)

• Martin

Luchten terwijl je stil staat, zonder wind en regen die naar binnen komt is zeker een zeer goed argument! Dit heb ik in het verleden meerdere keren moeten ervaren, maar pas nu sta ik hier bij stil. Bedankt voor de tip!

PS ziet er goed uit! Kleur lijkt “blauwig”?

• Martin

Je bedoelt waarschijnlijk die bij laagstaande zon. Mn…, zit zeker wat in!

• Reginald P.

Ik heb ze (en de rest van de auto) nog niet ‘in huis’ maar als het zo ver is, verschijnen er vast her en der wel wat kiekjes op het ‘net’, waar ook die originele Dacia-windschermpjes goed op te zien zullen zijn…