smoelenboek

  • jan

    Wie kan mij helpen, ik wil een berichtje in het smoelenboek zetten maar het lukt

    me niet. Ook heb ik al een vraag gesteld bij de webmaster maar die heeft denk

    ik een dagje vrij.

  • edje flevoland

    Jan,je moet de startpagina openen van dacia/prikbord,en dan naar bij deze pagina gaan(rechts boven in) en dan smoelenboek gaan staan en openen,als deze open is dan naar foto plaatsen (rechts boven in) en dan vragen ze een username en een wachtwoord, en volgt het zich van zelf.

    Groetjes Edje flevoland

  • jan

    Ha die Edje, dat heb ik allemaal allgedaan maar dan komt er te staan , dat ik de

    aanmelding nog moet bevestigen en moet klikken in de e mail.

    Nou die e mail heb ik dus niet/meer??? Nieuw wachtwoord aangevraagd zit er

    geen bevestigins link bij!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dus ik snap er niks meer van.

    Dat heb ik alle

  • edje flevoland

    Jan, deze melding kreeg ik op een mailtje van het prikbord team.

    Voor sommige prikborden van startpagina.nl is inloggen verplicht,u heeft zich zojuist aangemeld voor de prikborden, om u profiel te activeren hoeft u alleen nog maar op de link van dit mailtje te klikken

    Http//www.prikpagina.nl./register.

    Waarneer uw email programma de link niet goed toont dan dient u de aparte delen in een browser te plakken.

    Jan, kjik of je browser goed werkt zoals in het boven staande verhaal,of je moet anders een nieuw aanvraag doen, dus helemaal opnieuw beginnen.

    Groetjes Edje flevoland

  • dacia.pagina.nl

    Voor Jan wordt het profiel z.s.m. gereset door het prikbord team van Startpagina

    waarna hij weer de prikpagina + het smoelenboek kan gebruiken.

    Jan heeft hierover een mail ontvangen.

    Het prikbord is trouwens weer vrijgegeven voor gebruik zonder

    registratie om de toegang zo laagdrempelig mogelijk te maken.

    Jack

    dacia.startpagina.nl