vrijdag is de grote dag

  • bart

    Na heel lang wachten ( juni vorig jaar ) hebben we gisteren middag het ver lossende telefoontje gekregen van Stokman Alkmaar dat onze Dacia mvc ( kleur bleu otoman ) klaar staat. a.s. vrijdag om 14:00 uur gaan we hem op halen, en kunnen we meteen het hele weekend toeren.

  • Clos en Mien

    laat het nu net een lang weekend zijn ivm pasen :) dus extra lang genieten.

    dat worden al heel wat kilometers dit weekend, veel plezier!!!

    en veel veilige kilometers natuurlijk.

    groetjes clos en mien.

  • Johan en Yolanda

    Gefeliciteerd! Veel geluk ermee! Wij hebben onze Dacia 6 weken geleden opgehaald bij Stokman Alkmaar. Doe ze daar maar de groeten! En veel plezier met de paasdagen. Dat gaat vast wel lukken!

  • Hali

    Ook voor mij is het einde in zicht. Besteld op 25 augustus en op (zeer) goede vrijdag kunnen we hem ophalen. Kentekennummer is al bekend, dus dat kan er niet meer tussendoor fietsen. Wie gaat er na vrijdag uberhaupt nog fietsen………..

  • Erik en Ingrid

    Hallo Bart,

    Van harte gefeliciteerd!!

    Wij hebben net 3 weken terug een Dacia Logan besteld bij Stokman in Alkmaar.

    Heel veel rijplezier en veilige kilometers.

    Groet, Erik en Ingrid

  • cornelis

    Kijk maar uit er zijn kenteken problemen

  • MCV Almelo

    Hallo Bart,

    Gefeliciteerd met je MCV wij hebben hem afgelopen maandag opgehaald en gaan met de pasen naar Spanje. En naar de pasen gaat hij terug naar de dealer want dan komt de trekhaak de LPG tank, en de cruise control erop.

  • cornelis

    wat kost het inbouwen van de cruisecontrol als ik zo onbeleefd mag zijn

  • pilo

    De firma Stagar in Stadskanaal (off. dealer en inbouwstation van Gold cruise) bouwt bij mij de cc in voor € 500.–

  • jan

    bij garage kafoe te tilburg kost het inbouwen van een cruise control merk waeco

    375,0 euro werkt perfect dmv drukknoppen

    jan