Het wordt een eentonig verhaal, maar Renault heeft weer een probleem met het aanvragen van nieuwe kentekens.
Afgelopen maandag Koops Groningen bezocht en daar werd ons met de bekende stralende verkooplach bezworen dat onze MCV vrijdag klaar zou staan. Het kenteken was aangevraagd en zou woensdag (nu) bekend zijn. De problemen van vorige week met het aanvragen van nummer zijn voorbij!!!
Vandaag kon ik bellen voor het kenteken.
Een stotterend persoon, die plotseling zeer terughoudend is en niet meer de gulle verkooplach heeft, mompelt iets over computerproblemen en adviseert het hoofdkantoor van Koops in Hoogeveen te bellen. Daar wordt net zo hard gemompeld en gestotterd en verwijst men naar de kklantenservice van Renault Nederland, daar mompelt men iets over een nieuw computersysteem en problemen met factureren. (Niet mijn facturerering overigens, want mijn geld hebben ze al binnen).
“Maar er wordt hard aan gewerkt meneer”.
Renault moet zich echt doodschamen, dat ze al zo lang dit probleem hebben en het niet (kunnen) oplossen.