Kentekenproblemen

  • pilo

    Het wordt een eentonig verhaal, maar Renault heeft weer een probleem met het aanvragen van nieuwe kentekens.

    Afgelopen maandag Koops Groningen bezocht en daar werd ons met de bekende stralende verkooplach bezworen dat onze MCV vrijdag klaar zou staan. Het kenteken was aangevraagd en zou woensdag (nu) bekend zijn. De problemen van vorige week met het aanvragen van nummer zijn voorbij!!!

    Vandaag kon ik bellen voor het kenteken.

    Een stotterend persoon, die plotseling zeer terughoudend is en niet meer de gulle verkooplach heeft, mompelt iets over computerproblemen en adviseert het hoofdkantoor van Koops in Hoogeveen te bellen. Daar wordt net zo hard gemompeld en gestotterd en verwijst men naar de kklantenservice van Renault Nederland, daar mompelt men iets over een nieuw computersysteem en problemen met factureren. (Niet mijn facturerering overigens, want mijn geld hebben ze al binnen).

    “Maar er wordt hard aan gewerkt meneer”.

    Renault moet zich echt doodschamen, dat ze al zo lang dit probleem hebben en het niet (kunnen) oplossen.

  • Tine

    Wij kunnen hem ook nog niet halen vawege de kenteken problemen. Maar ik ga pas geld overmaken als ik zeker weet dat ik hem de volgende dag kan ophalen, dan trek ik zelf nog rente over de smak geld. Telebankieren gaat heel snel hoor!

  • C. Borger

    Dag Ger,

    Ik heb genoten van je proza, de tranen biggelden over mijn wangenvan het lachen!

    Wij wachten ook op het kenteken van onze Dacia, die nu al weer 2 weken in de garage staat, vandaar dat ik op deze site terecht kwam…….

    Ik ken nu de reden van het oponthoud, en ik heb een aantal zeer vermakelijke momenten beleefd!

    Bedankt! Corrie Borger

  • cornelis

    Via anoniem contact geiformeerd bij RDW totaal geen problemen alles werkt perfect .

    ???????????????????????????????????????????????????

  • Judith

    Wij hebben vanmorgen ook onze dacia opgehaald (na ruim 9 maanden erop gewacht te hebben).

    We kregen toen van de verkoper (garage Janssen in Venlo) te horen dat er problemen waren bij Renault in Frankrijk waardoor (gelukkig nét na de aanvraag van ons kenteken) er geen kentekens aangevraagd konden worden en er geen facturering plaats kon vinden.

    Wij hebben onze auto vandaag dus wel op kunnen halen (en betalen) maar we hebben géén rekening. (wel bewijs van betaling).Die rekening wordt dus nog nagestuurd omdat ze die niet konden maken dor de problemen…….

    Groetjes en nog veel succes met wachten!

    Judith

  • cornelis

    Dan vind ik het niet slim van je dat je al betaald hebt gebruikellijk is betalen bij aflevering via telebankieren of een bankgarantie.

  • RebelMCV

    Het zal mij benieuwen wie hier in zijn Dacia MCV als eerste

    de Zimbabwaanse vlag gaat voeren.

    Met daarnaast een groot “peace” -teken en tekst:

    Dacia drivers make love, not war, mááán!

  • RebelMCV

    Zo Ger, heb jij al een bouwpakket van de nieuwe geupdate

    Logan MCV in de kast staan?

    Dan moet je wel heel goed bevriend zijn met Roemenie.

    : )