Vandaag was de dag....

  • Judith

    Vandaag was de dag, dat wij eindelijk na ruim 9 maanden wachten onze Dacia logan MCV in beige Sable op mochten halen!

    Het hele feest was nog bijna niet doorgegaan door de problemen bij Renault waardoor ze geen kentekens aan konden vragen (de onze hadden ze gelukkig nét ervoor aangevraagd).

    Afgelopen zaterdag hadden we al een blik geworpen op onze auto (gelukkig geen deuk erin) en vonden we de kleur helaas tegenvallen; was erg olijfgroenig ipv beige.

    Vandaag de auto opgehaald en gelukkig was olijfje nu minder groen (ligt aan de lichtval op de auto).

    Al met al zijn we er nu toch erg blij mee!

    Groetjes Judith

  • harald

    gefeliciteerd met de wagen lang wachten is nu beloond

    nu genieten dus!!!!

    veel fijne kilometers gewenst

    grt harald

  • RebelMCV

    Veel plezier met de nieuwe Dacia,

    laat die koppen maar draaien als je langs rijdt!

    : )

    Bert

  • Jaap Texel

    van Harte Gefeliciteerd Judith met je MCV

    Hier op Texel waren ook problemen bij Renault met kentekens aan vragen,maar bij jou is het gelukkig nog wel gelukt voor de pasen.

    Veel plezier en vele veilige kilometers toegewenst.

    groet Jaap

  • Judith

    Hoi Ger,

    Wij hebben de kleur, beige toundra, ook met zo'n staal uitgezocht.

    De kleur is veranderd in beige sable, wat we tevoren dus nooit gezien hadden.

    Toen we afgelopen zaterdag bij de dealer langsreden om de kleur te bekijken, viel die ook behoorlijk tegen. De auto stond pal in de zon en hij was echt olijfgroen! Niets beige's te bekennen! Mijn man vondt de kleur ook helemaal niet mooi…..(ikzal er niet veel in rijden want ik vindt de kleur helemaal niets!).

    Toen we de auto vandaag ophaalden leek het wel of ie een stuk lichter was (?). Waarschijnlijk veranderd de kleur door de lichtinval….Inmiddels vindt mijn man de kleur wél mooi en heeft hij de meeste kilometers vandaag gereden….(en mag hij morgen weer met het peugeotje 106 op pad en heb ik de dacia voor de deur staan).

    Groetjes Judith

  • Judith

    Hoi Ger,

    We hebben gisteren bij de dealer nog naar de staal gekeken. Ziet er qua kleur wel hetzelfde uit als onze auto.(we hebben het staaltje echter niet bij onze auto gehouden dus ziet er “op het oog” hetzelfde uit.) We weten echter niet of dat de oude (beige toundra) of de nieuwe (beige sable) kleur was. Wij gingen er vanuit dat het nog de oude kleur was maar hebben vergeten het na te vragen…..

    We worden inmiddels wel teeds blijer met de kleur!!! (en met alle positieve reacties van de omgeving!)

    Groetjes Judith

  • Monique

    Geweldig, en wat een fijne auto he!!!

    heel veel veilig km in jullie nieuwe auto,

    Monique