De eindstand 382 dagen wachten

  • Fam de Boer

    L.s.,

    Vandaag was het dan eindelijk zover. Na 382 slapeloze nachten konden wij afscheid nemen van de gehuurde Kangoo en de blauwe MCV in onze armen sluiten.

    Bij de dealer aangekomen eerst nog wat onwennig om de auto heengelopen en hier en daar gevoeld of ie wel echt was. Na de formaliteiten en de fles wijn snel in de auto gestapt en weggereden. Je moet er tenslotte niet aan denken dat naderhand blijkt dat de auto toch voor een ander bestemd is.

    Ik moet zeggen dat ie lekker zit en rijdt. Zoonlief van 5 was ook erg enthousiast en wilde persé helemaal achterin zitten (wat is dat toch met die kinderen). Met de paasdagen voor de deur zullen wij een flink aantal testritten gaan maken, we kunnen al niet wachten.

    Oh ja ik was nog van plan om de speakers te vervangen, maar ik moet zeggen dat ik ze niet beroerd vind klinken. Nou kan dat natuurlijk meer iets zeggen over mijn minder goed ontwikkelde gehoor dan over de kwaliteit van de speakers, maar ik laat ze voorlopig toch zitten.

    Vandaag een historisch moment waar een lange periode van wachten aan vooraf is gegaan. De “steunbetuigingen” die wij in de aflopen peride van een aantal van juliie hebben ontvangen hebben hierbij goed geholpen. Onze dank hiervoor.

    Met een vriendelijke groet,

    Fam de Boer

  • pilo

    Veel plezier en veiligheid.

    Zijn jullie de langstwachtenden? Meer dan 1 jaar!!!!

  • Judith

    Goede avond familie de Boer,

    Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst!

    Groetjes Judith

  • HenkM

    382 dagen, is dit nu het officiële record?

  • Johnny Logan

    In de eerste plaats gefeliciteerd en heel veel veilige en zorgeloze kilometers toegewenst.

    382 dagen is wel een dieptepunt (sommigen noemen het een record). Als de ANWB tav dit soort zaken steekproef had genomen zou deze dealer absoluut als laatste eindigen.

    Is de fles wijn geen sigaar uit eigen doos? Ik vind dat de dealer een echt gebaar had moeten maken door bijvoorbeeld gratis accessoires te leveren, de huur van de Kango te laten vervallen etc. etc.

    Noem de dealer maar niet!