forums

  • Monique

    Nu ik toch lekker op dreef ben…

    We lezen en leren en schrijven al een tijdje mee op dit forum, nu vraag ik me af of er ook andere auto merken zijn waar zoveel en zo enthousiast op een forum geschreven wordt???

    Want ik heb dit zelf nog nooit eerder meegemaakt en ik vindt het wel appart, en leuk…

    En ik wil ook nog even kwijt dat ik ontzettend trots ben op onze dacia, we hebben de laurete uitvoering met airco pakketje in de kleur bleu ottoman, en die kleur heb ik absoluut geen spijt van…hij rijdt ook heel soepel en als hij voor onze deur staat kijk ik toch geregeld even naar de auto en denk dan…wat is ie mooi…hahaha leuk he ;-)))

    groetjes Monique

  • KoStre

    Ja hoor, kijk hier maar even : http://forum.ladanivabelgium.be/

    Maar dit gaat dan ook weer over een andere ‘speciale’ wagen ;-)

  • RebelMCV

    Buiten het feit dat de Daciarijder klaarblijkelijk

    een sociaal volk is, denk ik dat de Dacia forums zo zijn opgebloeid door de

    wachttijden van de MCV en door Ger 's supersite.

    Er zullen ongetwijfeld meer forums zijn waar autoliefhebbers te vinden zijn

    die zitten te smachten om informatie over hun bestelde luxe model,

    maar zouden Ferraririjders met elkaar chatten over het platleggen van hun

    achterbank?

    Ik denk het niet, de meeste Ferrari 's hebben niet of nauwelijks een achterbank,

    laat staan een derde zitrij! : )

    Kortom: MCV-eigenaren rijden in een bijzondere auto!

  • remcojan

    De informatievoorziening (of beter, het gebrek daaraan) vanuit Renault heeft denk ik ook wel wat met de drukte op dit forum te maken

    Verder zie je bij andere prikpagina's vooral veel activiteiten als er nieuwe modellen worden geintroduceerd. Ik verwacht dat over een tijdje het hier ook wel wat rustiger wordt.

  • brumpeer

    En Daciaten zijn enorme ouwehoeren…(Ook wel gezellig)