cyclone

  • Taeke

    Hallo,

    Is er iemand die al ervaring heeft met het plaatsen van de cyclone in een MCV?

    Ik heb het ding net laten plaatsen in een andere auto en het lijkt aardig te werken. De auto lijkt iets pittiger, beter op te pakken onder in de versnelling en zo.

    Groeten, Taeke

  • Martin

    Weet dat er een stofzuigermerk is dat handelt in wervelwinden, maar voor in de auto???

  • cornelis

    graag kleine uitleg wat dat in hemels naam is.

  • Martin

    Misschien dat dit er iets mee te maken heeft?

    http://www.cyclonenederland.nl/

  • edwin

    zie http://www.cyclonenederland.nl/ is een apparaat waarmee je zuiniger zou kunnen rijden

    gr edwin

  • Frans

    In de USA wordt je er mee doodgegooid. Prijzen tussen de $25 en $150 en getooid met de meest fantastische namen.

    Vorig jaar aan de ANWB Autokampioen gevraagd of zij aanschaf verstandig vinden. Niet dus.

  • Martin

    Als het waar is wat op deze site vermeld staat (TNO bewezen etc.) dan ziet het er goed uit!

  • remcojan

    TNO rapporten moet je tegenwoordig ook met een korrel zout nemen. Als je maar betaald kan je daar hele fraaie rapporten krijgen….

  • dacia.pagina.nl

    mod edit

    reclameboodschap door bedrijf Cyclone zelf verwijderd

    zie huisregels: geen reclame

  • Taeke

    Hoi Martin,

    Beetje flauwe reactie, maar OK. Het is een buisachtig stuk metaal met wat vinnetjes en zo. De inlaatlucht gaat daardoor wervelen en je hebt op school vast ooit wel geleerd dat een auto rijdt op een gasmengesel ontstaan door bezine en lucht.

    Als dat door wervelen beter verdampt is dat voordeel één en als het daardoor meer kan uitzetten en sneller je cilinder kan vullen is dat voordeel twéé.

    Ik heb van tevoren veel nagelezen op verschillende sites en men is overwegend enthousiast.

    Het enige wat ik vroeg of er al mensen zijn die er ervaring mee hebben in een MCV… Ik heb er alleen ervaring mee in een Ford Focus en dat bevalt wel.

    Maar misschien wordt ik wel trendsetter voor Dacia…

    Groeten, Taeke