kunststof kap boven de achterlichten.

  • Roemeense Hummer (Ad.E)

    Wie kan mij vertellen op welke wijze ik de grijze kunststof kappen boven de achterlichten van de MCV kan gemonteren ???????

    Als de achterdeuren geopend zijn tref in 2 torx-schroeven aan. Als ik deze verwijder ziten de kappen nog muurvast.

    *****Ik wil namelijk in deze kappen een strook uitfresen en daarin een rode spatwaterdichte LED-strip (30cm) monteren. Genoemde strip zal dan worden aangesloten op de achterlichten.De LED's staan dan ik serie geschakeld en worden paralel geschakeld bij aktievering van de remlichten.

  • cornelis

    De kappen zitten ook nog geklemd maar even het volgende let wel op alle veranderingen aan verlichting is srafbaar omdat de auto een type goedkeuring heeft gekregen zoals hij nu is ook moeten de strips die je plaatst als het van de verkeersinspectie mag een E keurmerk hebben anders mag je ze niet voeren .

    Jouw idee ben ik aan het uitwerken door een kap te bestellen bij de dealer deze voorzien van een heleboel gaatjes daar led,jes inbouwen en deze dan aansluiten aan de rem lichten dat mag wel.

  • Martin

    Zodra je het weet, wat is het artikelnummer en de prijs van de kappen? En de eventuele levertijd? Nuttige informatie voor als iemand anders dit ook overweegt!