probleem blaupunkt auto radio cd speler

  • edje flevoland

    Ik heb een probleem met blaupunkt radiocdspeler en vooral met de cdspeler.

    Het volgende gebeurt met de cd speler: ik stop een cd erin en dan speelt hij 1of 2 tracks en dat stop hij met spelen (slaat vast) en kan dan ook de cd er niet meer uithalen en gaat automatisch naar de radio toe. Wil het dan nog een keer proberen en dan lukt het niet meer, maar als ik het na 5 min weer probeer dan gaat het wel, maar zoeken naar een nummer verderop op de cd lukt ook niet, dan stop hij er ook weer mee. De radio zelf doet het verder prima.

    Ik heb de instructies in het boekje nog een nagelezen en daar word ik verder ook niet wijzer van.

    Zelf denk ik dat hij niet goed werkt en vervangen moet worden.

    Is iemand bekend met dit probleem?

    Groetjes Edje

  • Jan

    edje flevoland schreef:

    > Ik heb een probleem met blaupunkt radiocdspeler en vooral met

    > de cdspeler.

    > Het volgende gebeurt met de cd speler: ik stop een cd erin en

    > dan speelt hij 1of 2 tracks en dat stop hij met spelen (slaat

    > vast) en kan dan ook de cd er niet meer uithalen en gaat

    > automatisch naar de radio toe.

    Ik ken dit alleen van zelf gebrande cd's met een label erop geplakt. Die trekken krom als het binnen in de cd speler warm wordt en dan krijg je de cd er niet uit en werkt alleen de radio nog.

    Maar met gekochte cd's en gebrande cd's zonder label nog nooit een probleem gehad.

    mvg, jan

  • edje flevoland

    ik gebruik geen zelf gebrande cd,deze komen gewoon uit de winkel.

    edje

  • Jan

    edje flevoland schreef:

    > ik gebruik geen zelf gebrande cd,deze komen gewoon uit de

    > winkel.

    Dan vrees ik dat je de dealer ongelukkig moet maken :-)

    mvg, jan

  • edje flevoland

    Ik vrees inderdaad dat ik dit inderdaad moet doen.

    edje

  • Maloud

    Ik begrijp de vraag niet helemaal en zeker de opmerkingen niet.

    Je hebt een Dacia gekocht, met radio en deze vertoont gebreken, dan ga je toch naar de dealer??? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Als deze vervelend doet (wat niet het geval zal zijn) dan kun je je beroepen op het consumentenrecht dat het apparaat 'kennelijk niet voldoet aan de te verwachten levensduur"

    Je zult de dealer een “redelijke” tijd moeten geven om het euvel kosteloos te herstellen.

    De Sony waar Cornelis over spreekt is een accessoire radio.

  • edje flevoland

    Ondertussen is het probleem vandaag oplost, ik heb nu een sony radio/ cd speler

    gekregen. met een kleine bijbetaling. hier ontkom je toch niet aan omdat het een duurdere uitvoering is geworden.het is een keus van ons geweest om een andere

    uitvoering te kiezen.

    Edje