Ja, echt of niet

  • Tine

    Vandaag telefoon van de dealer gekregen, dat we vrijdag om 13.00 onze Dacia Logan MCV Laureate 7p in Ottoman bleu op kunnen halen. Maar toch geloof ik het pas echt als ik via mijn e-mail het kenteken van de dealer heb doorgekregen.

    Dus als dat het geval is gaan we betalen en halen!! En genieten !!

  • edje flevoland

    Ik hoop dat jullie hem vrijdag krijgen, en postief blijven denken,en wens ik jullie nu al vast fijne km toe.

    en misschien kunnen jullie hem laten zie op de meeting.

    Groetjes Edje

  • cornelis

    Niet te hopen voor jullie dat deze op de trailer staat die op de A2 is gestrand.

  • Tine

    Nee, hij staat in de showroom met aale op en aanbouw gereed, maar vanwege de kenteken problemen konden we hem niet eerder mee krijgen. Afgelopen zaterdagmiddag even in onze auto gezeten, geproefd en geroken, maar meer ook niet.

    Bedankt voor jullie reacties. Waarschijnlijk gaan we zaterdag naar Leeuwarden, mijn broer bezoeken om het eerste lange ritje vanuit de Randstad te gaan maken. Ik hoop wel andere Dacia rijders tegn te komen en dan zullen we zeker seinen, want dan horen we er eindelijk bij. Op 25 mei zullen we ook van de partij zijn, al is het maar om te zien wat hier op het forum en op de site al allemaal is beschreven.

  • Johan en Yolanda

    Nou, gefeliciteerd met dit goede bericht! Nog 2 dagen! Laat je wel weten hoe het is gegaan vrijdag? Vast veel plezier gewenst!

  • Lo-rider

    Hoi,

    Ik denk dat deze auto's voor over een week of twee in de afleverplanning stonden. :( vreselijke pech.

    groet , Elfred

  • Tine

    Vandaag het kenteken doorgekregen, en vrijdag om 13.00 u gaan we de eerste meters maken, Joepie!!!!

  • ad

    proficiat en veel veilige kilometers.

    groet ad