Wij zijn in verwachting!!!

  • ArnoldRemkes

    Afgelopen zaterdag stond er een artikel in het Eindhovens Dagblad met als titel; “Prijsbreker brengt hoofd op hol”. Dat trok onze aandacht omdat wij op zoek waren naar een auto met een hoge instap en wat meer pk's om de caravan te trekken en natuurlijk een betaalbare prijs. Niets dan lof in dat artikel over deze auto en volgens de krant zouden de pechstatistieken van de Franse wegenwacht aantonen dat de Dacia Logan MVC genoteerd staat tussen Japanse en Duitse degelijkheids-kampioenen.

    Dus op de tweede paasdag naar de dealer Janssen in Nuenen. De wagen uitgebreid bekeken. Een belangrijk punt was het zicht en de dode hoek. Mijn vrouw is klein van stuk en in de meeste MPV achtige modellen heeft ze een enorme dode hoek. Natuurlijk de proefrit gemaakt. Nou dat viel al 100% mee. Een zee van ruimte, ook voor mijn hobby modelvliegen. Gisteren nog even geshopt bij andere dealers. Vandaag terug naar Nuenen en na toch nog redelijk onderhandelen. Het resultaat……………… over ongeveer 10 weken komt onze nieuwe Dacia Logan MCV 1.6 16v 105 Laureate met het pretpakket van € 495. Het kiezen van de kleur was voor Toos mijn vrouw en die viel al direct op Rouge de Feu.

    De website “www.dacialoganmcv.nl” heeft ons heel veel goede informatie opgeleverd.

    Wij rijden straks in een nieuwe wagen met in totaal 5 jaar garantie voor maar een goede € 2000 meer t.o.v.een tweede hands van 4 jaar oud en 80.000 km op de teller. Ja toch….

  • Corry

    Gefeliciteerd,

    Nog ff geduld…:-)

    Voor ons was de prijs van een nieuwe dacia ten opzichte van een 2ehands van een ander merk ook het doorslaggevende.

    Voor ons zou het in principe nog een week of 2 moeten duren maar ik ga maar uit van iets langer.

  • Johan en Yolanda

    Gefeliciteerd met de aankoop van de Dacia! Nog even 10 weken geduld! wij rijden nu sinds 7 weken in een Dacia Logan MCV. En ik hoef vast niet te vertellen dat hij ons erg bevalt! Als we erin rijden is het een feest, en staat hij voor de deur, dan is het ook heerlijk om naar buiten te kijken. Jammer dat jullie op de Dacia meeting 25 mei de auto nog niet hebben. (of het moet een overwachts kortere zwangerschap zijn). Maar jullie kunnen natuurlijk wel komen kijken!

  • Aletta

    Gefeliciteerd met jullie keuze voor deze fantastische auto, jammer dat jullie hem waarschijnlijk nog niet hebben 25 mei, om hem te showen bij de meeting, maar hopelijk komen jullie dan wel om te kijken naar de onze :D

    Jullie hebben trouwens ook de mooiste kleur gekozen (heb ik ook)

    Groet Aletta

  • Tine

    Gefeliciteerd, bij ons staat de bevalling met kenteken om 13.00 uur vrijdag 28 maart te gebeuren, heb nu al zware last van weeen, nog twee nachtjes volhouden en daan …..hoera!!!! Trouwens de begin cijfers va het kenteken = 10 what's in a name??

  • ad

    ook vanuit raamsdonksveer proficiat met de (toekomstige) verwachting.

    ik heb er nog maar 375 km. op zitten maar de auto rijd fantastisch.

    veel fijne kilomers toegewenst.

    groet ad

  • Cok

    Goede kans dat het er eentje wordt van 2400 pond en toch geen zware bevalling.

    Ik voorspel je dat het voorspoedig zal opgroeien en dat het een gewaardeerd automobiel zal worden tussen al die andere rijkeluis automobielen.

    En misschien ga je nog wel eens denken aan een tweede of…. een derde!!!

    Geintje… gefeliciteerd met je keuze, ik heb dezelfde uitvoering maar dan in zilvergrijs en rij sinds 2 weken met veel plezier.

  • eric

    Ook wij zijn in blijde verwachting van een logan MVC met optiepakket welke dealer Munsterhuis uit voorraad kon leveren. Zij hadden er 20 kunnen inkopen maar allen zijn al bijna weer verkocht.

    Gezien eerdere berichten hebben wij dus geluk met de wachttijd.

    Wat is trouwens levertijd van een 2e sleutel met afstandbediening, lijkt ons wel handig en hebben we nu ook nog op onze ingeruilde Renault Kangoo.

  • Arnold Remkes

    Toch wel leuk al die reakties van jullie. Wij voelen ons nu al opgenomen in de Dacia MCV familie. Zoiets had ik vroeger met mijn Citroen 2CV. Maar goed toen was dat een geitewollensokkenauto (en die droeg ik nieteens). Maarja de Daci wordt ook al voor vrekkenbak uitgemaakt. Dat slaat dus ook een beetje op de eigenaar he. Maar het Zeeuws meisje zegt toch steeds weer….en geen cent teveel hoor. Daar doen wij toch voor. Veel auto voor weinig mogelijk Euro's.

    Ik hoop dat ze maar snel weer aan het werk gaan bij Dacia in Roemenie!!!!

  • brumpeer

    Beste Arnold: De MCV is echt geweldig! We rijden er nu een week mee en het is een ge-wel-di-ge auto. En dat 2cv-gevoel herkennen wij ook: eindelijk eens een andere auto. Praktisch en héél speciaal. Dat geeft een ge-wel-dige voldoening. Zo blij als we toen met de cv waren, zo blij zijn we nu met de MCV. En we hebben ook maar 10 weekjes moeten wachten op de aflevering. En met de site van Ger is dat best te doen. (Enne… MCV-rijders zijn erg aardig en die van de sedans ook, hoor!)