2e sleutel met afstandbediening

  • eric

    Wat is trouwens levertijd van een 2e sleutel met afstandbediening, lijkt ons wel handig en hebben we nu ook nog op onze ingeruilde Renault Kangoo.

  • pilo

    >

    > Wat is trouwens levertijd van een 2e sleutel met

    > afstandbediening, lijkt ons wel handig en hebben we nu ook

    > nog op onze ingeruilde Renault Kangoo.

    En wat kost ie?

    Ik meen me te herinneren, dat de Renault dealer nog wel eens de dubbele prijs berekent.

  • brumpeer

    Mevrouw Brumpeer hoefde geen dure 2e sleutel. Ze maakt de deur met de sleutel open en klikt op de centrale open/sluitknop en vindt haar Brumpeer met z'n afstandsbediening erg decadent. Issieookweleenbeetje.

  • dedot

    Een tweede zender voor de reserversleutel is met 5 werkdagen al bij de dealer in huis. Deze zender( artikel naam en code is: PLIPZENDER / R60 01 546 811 ) is eenvoudig op de reserversleutel te plaatsen. De dealer hoeft de zender nu alleen nog in te leren en heeft daar ook de auto voor nodig omdat hun computer aan moet worden gesloten op de Dataaansluiting in het handschoenenkastje. Met pak hem beet 30 minuten is de nieuwe zender gereed. De kosten voor het inleren van de sleutelkop was € 37,74 excl BTW en de voor de PLIPZENDER € 32,28 excl BTW. Het Totaal kwam dus op € 83,32 Incl BTW.

    De dealer bij ons in het dorp( Volendam) gaf zelf al aan dat de zender voor de dacia vele malen goedkoper uit zou vallen dan voor een Renault en toen moest hij de prijslijst er nog bij gaan pakken, dat is toch wel heel erg netjes.

    gr,

    Jacqueline

  • Monique

    wij hebben er ook zo'n 80 euro voor betaald, op het moment dat de auto bij de dealer binnen was hebben we de 2e sleutel bijbesteld, die was er ook bij toen we hem de week erop konden ophalen.

  • Margriet

    Hallo,

    Wij zijn ook op zoek naar een 2e sleutel van een Renault Kangoo, maar volgens mijn man kost deze sleutel dan wel boven de 200 Euro !.

    Met afstandsbediening uiteraard erin.

    Anders kopen we gewoon een sleutel zonder “luxe ”.

    Groetjes bvd

    Margrietje