Nog een dag of tien!

• Corry

Yessssss..ook hier is het eind in zicht.

Niet dat wij nou zo lang hebben moeten wachten want hij is 15 februari besteld.Maar iedere dag dat je op zo'n mooie auto wacht is natuurlijk een hele lange dag :-)

Mijn man ging vanavond even naar de dealer om nog wat dingen op papier te laten zetten,dit ivm de slechte communicatie tussen de verkoper en ons,om ellende te voorkomen en toen was het goede nieuws dat hij van de week binnen was gekomen.

Het zou nu nog een dag of tien duren..ja ze zijn vast druk met Reginald zijn auto in de werkplaats..zelfde dealer namelijk.

Nou het wachten zit er bijna op en dan kunnen we eindelijk met onze Dacia op weg.

Ps het was trouwens maar goed dat mijn man langs was geweest,want hij had per mail een extra aanstekeraansluiting voor in de kofferbak besteld..en op een gegeven moment hoorden we maar niks meer over de factuur en nu bleek dus dat de verkoper weg was en de bestelling was niet doorgegeven.

Blij dat die verkoper in ieder geval pleite is,mijn man heeft nog even zijn ongenoegen geuit tegen de hele aardige bedrijfsleider dus we wachten nu af.

• Tine

Dan kunnen we op de Daciameeting effe echt naar elkaar zwaaien. Veel geduld met het wachten en het is echt de moeite waard. En jullie en wij hebben qua wachten natuurlijk geen klagen. Wij hebben hem op 27 december besteld en op 28 maart opgehaald.