dakrails in lengterichting

• Casper

Wie weet wat een dakrails in lengterichting moet kosten na dat de auto is geleverd.In de prijs lijst staat € 175 maar dit is van de fabriek uit.

• Reginald P.

Casper,

Mijn dealer offreert en monteert ze voor 127,- inclusief. De ervaring heeft ondertussen echter geleerd dat het bij Dacia wel eens flink wat tijd en moeite kost, voordat verschillende Renault-dealers met één en hetzelfde bedrag voor één en hetzelfde item voor de dag komen…

Reginald

• Casper

Ik heb net de dealer gesproken en deze komt met een heel andere prijs namelijk € 220.Waar zit jouw dealer? We hebben het dus over de in lengte richting te plaatsen dakrails. Deze is standaard op de laureate.

• Reginald P.

Dag Casper,

Daar gáán we al… ;)

Autohaag Zeeuw in Delfgauw offreerde mij dit bedrag en dat heb ik vervolgens ook betaald, maar verscheidene zaken vertellen mij, dat dit bedrijf het intern ook niet altijd eens is met zichzelf… De dakdragers zitten er echter op!

En daar laat ik 't even bij. :D

Onderhandelze!

Reginald

• kees

Jij was toch de enigste met een standaard MCV , maar volgens mij heb je er al zo veel extra,s voor besteld en gekocht dat hij nu al aardig tegen de prijs van een leuk aangeklede gaat zitten.

• Reginald P.

Hé, ik DACHT al… ;)

't Wordt ondertussen hoog tijd dat ook IK 'ns volledig off-topic ter verantwoording ga worden geroepen door Cornelis… :D

• De Fries

Af fabriek zijn ze inderdaad goedkoper.

Heb het laatst ook uitgezocht.

Kan eventueel wel eens een prijslijst hier neergooien.

Alle losse kapjes, schroefjes, moertjes etc.

Gewoon mét bestellen, dat scheelt een hoop. :)

• Dick B

Ik probeer al maanden om een MCV in Portugal te kopen, maar geen enkele dealer (allemaal Renault) heeft interesse. De winst (6%) zou te klein zijn. Na heel veel moeite een folder bemachtigd en dan blijkt de dakrails alleen standaard op de duurste (85 pk) diesel te zitten. Op andere uitvoeringen niet leverbaar. Volgens Dacia Portugal zijn ze echter eenvoudig later te monteren, maar ik heb zo mijn twijfels. Kan dat van buiten af, of moet de binnenbekleding gesloopt worden? Ik neem ook aan dat er gaten geboord moeten worden? Graag jullie advies/raad!

• eric

Hoi op mijn auto zijn ook de dakrails later erop gezet, in nederland

fluitje van een cent en er hoeft niks los, was een halfuurtje werk.

van bovenaf worden de rails gemonteerd.

Groet

Eric