Heb ik dat?

• Tine

Nou Fraai hoor, 3 maanden op de Dacia MCV geacht, 2dagen gereden, val ik gisteren van de onderste 2 treden van de trap, klap met mijn voet onder de onderste tree van mijn open trap en heb mijn achillespees gescheurd. Ben net terug uit het ziekenhuis na een operatie en 1 nachtje slapen. Nu mag ik 6 weken in het gips en KAN dus niet in mijn mooie Dacia rijden. wat een pech zeg!

• Cok

Heel vervelend van je pees, best wel lang 6 weken in het gips.

Dat van je Dacia is ook niet leuk maar is op te lossen door anderen te laten rijden terwijl jij ernaast zit. Er is meer dan voldoende ruimte voor je voet. Ik denk dat er genoeg buren zijn die wel in jouw mooie Dacia willen rijden.

Heel veel sterkte toegewenst en misschien tot ziens op 25 mei.

• Tine

Tuurluk laat ik me rijden door mijn man, en mijn buren vinden onze auto ook prachtig, iedereen die hem mag zien bewondert hem. Hij is zo ruim en ik laat me als de koningin rondrijden. OP 25 mei ben ik als het goed is al wer 1 week gips vrij en kan ik in het doornse gat rondhuppelen. Dus tot ziens en dank je voor het medeleven, snif.

• Dacialogies

Sterkte Tine!! Ik hoop dat je snel weer op de been bent!

• harald

hoi tine

das mooi balen ,en zit je niet op te wachten

we weten wat dat is ,,een achillespees afscheuren,,

hebben we zelf ook mee te maken gehad

mn vrouw ook een kleine 3 maanden moeten wachten voor ze zelf kon rijden in de Dacia

maar dat is nu allemaal goed gekomen,en kan weer naar hartelust scheuren

dus een heel snel herstel gewenst

grt Harald

• Jaap Texel

Nou wat vervelend voor je Tine nou net nu je je MCV hebt.

Veel sterkte en laat je rijden.

groet Jaap

• annemiek

Och arme Tine, schuif je stoel/bed naar het raam dan kan je toch genieten van je

dacia. Ik heb met je te doen hoor, valt het met de pijn een beetje mee?

sterkte en beterschap, Annemiek

• HenkM

Verdorie dat is balen Tine.

In ieder geval beterschap zodat je weer snel “op de been” bent.

• Johan en Yolanda

Nou, Tine, wat ontzettend vervelend! We wensen je heel veel sterkte! Nu ook maar hopen op mooi weer. Kun je buiten zitten (naast de Dacia) in het zonnetje!

• Corry

Heel veel sterkte Tine.

Hopelijk vliegen die 6 weken voorbij.

Laat je maar vorstelijk rondrijden.