lakstift

• Adelheid

Onze auto heeft helaas al wat lakschade opgelopen door een anomieme rijder. Bij navraag bij de dealer bleken er nog geen lakstiften te zijn voor onze passion rouge kleur. Wie heeft hier al een oplossing voor?

• Lo-rider

Hoi,

Laten maken door een “schadeherstelbedrijf” ,moet gewoon via de dealer kunnen.

groet , Elfred

• Remco Jan

Of via de verfspeciaalzaak.

• hans(jaapaap)

Via de dealer heb ik een lakstift besteld,die via de schadeafdeling wordt samengesteld.Ik kan hem deze week ophalen (ze belden afgelopen week dat ze hem hadden)

• Adelheid

Ik kon hem ook bestellen via de dealer maar dit zou erg kostbaar worden, rond de € 50,- Zijn die kosten bij jullie dan ook zo hoog. Alles moest samengesteld worden.

• elfred

Hoi,

50 euro ,SLIK .

Ik was via de dealer 17.50 euro kwijt ,incl. een aparte blanke lak stift.

50,- zijn ze helemaal van de pot ……..

succes , Elfred

• hans(jaapaap)

Vandaag de lakstift opgehaald bij de dealer

Een klein flesje Gris comete en een klein flesje met kwarstje blanke lak

ik moest me melden bij het magazijn (had eerst weer ff koffie gedronken op de verkoop).Alstublieft….weet u hoe u het moet doen ….(uitleg)….ok veel succes.

Ik zeg EHMMMM (portemonee in de hand) Nee natuurlijk niet,dat is toch service,.

Stond weer stom verbaast maar inderdaad ik ben super tevreden over Segerink en Wolbers UIT ZUTPHEN

Heb ik dan alleen een dealer die SERVICE verleend ,dus niet overal geld voor wil hebben. 50euro,17,50 euro

Een miniatuurtjemet sinterklaas en een ijstaart met de kerst vond ik ook erg sympatiek (4 oktober besteld,12 januari gekregen)

• bart

Vandaag ben ik gebeld door de dealer hij had de lakstift in de kleur bleu otoman binnen kosten 10 euro. Voor die 50 euro krijg je zeker een pot goud verf

• elfred

hans(jaapaap) schreef:

>

> Vandaag de lakstift opgehaald bij de dealer

> Een klein flesje Gris comete en een klein flesje met kwarstje

> blanke lak

> ik moest me melden bij het magazijn (had eerst weer ff koffie

> gedronken op de verkoop).Alstublieft….weet u hoe u het moet

> doen ….(uitleg)….ok veel succes.

> Ik zeg EHMMMM (portemonee in de hand) Nee natuurlijk

> niet,dat is toch service,.

> Stond weer stom verbaast maar inderdaad ik ben super tevreden

> over Segerink en Wolbers UIT ZUTPHEN

>

> Heb ik dan alleen een dealer die SERVICE verleend ,dus niet

> overal geld voor wil hebben. 50euro,17,50 euro

> Een miniatuurtjemet sinterklaas en een ijstaart met de kerst

> vond ik ook erg sympatiek (4 oktober besteld,12 januari

> gekregen)

Je hebt een goede dealer Hans. Koesteren. :)

groet , Elfred

• hans(jaapaap)

Hallo Elfred

Ik wist dat ik ooit ergens een bericht over het gebruik van de lakstift had gelezen.

En laat dat nu van jou zijn

Volgens mij had de man uit het magazijn dat ook gelezen want hij dreunde me precies het verhaaltje op dat ik dacht HE DAT KLINKT BEKEND

(Hoi,

krassen en steenslag zijn erg vervelend.

Ik zelf zou niet eerst de scherpe randjes wegschuren. wel zo snel mogelijk behandelen. Kras opvullen met lakstift.Dit doe je niet in één laagje.Vullen en wachten vullen en wachten enz enz. todat de lak er ‘bovenuit’ steekt .Laat m dan en paar weken harden.Daarna zo goed als mogelijk afplakken rond de verhoging en met een heel fijn watervast schuurpapiertje opschuren totdat er eigenlijk weer iets van een holte ontstaat,daarna met blanke lak opvullen.Deze ook weer laten harden enz enz.De bolling van de blanke lak ook weer met een schurpapiertje schuren, echter nu niet uithollen maar zo vlak mogelijk in de buurt van de rest van het lakwerk zien te komen. Daarna polijsten en in de “was”zetten.

voila.

Dit doe je niet in één dag . neem de tijd er voor.