3 keer is.......hopelijk

• hans

Het gaat lekker met het MCVtje. Rijdt prima, alles naar de zin. Alleen sommige dingen zitten nu eenmaal soms niet mee.

Vorig jaar november een bus verf om in de auto, 2 weken terug een kras erop, en nu een ster in de voorruit door een omhoog springend steentje op de snelweg.

Ik hoop echt dat 3 keer scheepsrecht is, want ik ben het nu wel een beetje zat.

Het MCVtje kan nergens wat aan doen, maar ik wordt er toch somber van.

hans

• kees

Wat maak je je druk de mijne was nog geen week oud probeerde ze achterin mijn Dacia te parkeren alleen zaten de deurtjes nog dicht'

Net 3 weken uit de garage even boodschappen doen kets winkelwagen tegen rechterachterzijkant volgende dag naar mijn werk hopla steen in de ruit.

Verzekering net 4500 euri afgetikt voor de achterschade komt daar nog even 800 eurio bij voor de ruit en zij schade.

• Tine

Wij een zandkorreltje onder de ruitenwisser en een krasje in het raam. Even aan de dealer vragen of dat gepolist kan worden of zo.

• Annemiek

Jeeeeeeeeee, mensen wat een schade gevalletjes, niks aan hè.

Mijn man kwam dinsdag thuis, nou er zit al een deuk in hoor.

Gelijk dacht ik aan de site, dus dacht ik het hoort gewoon bij de Dacia!!!!! dat er

gelijk in de eerste weken al; wat mee gebeurd. Maaaaaaaaaaaaar ik was nog

niet goed wakker want het was 1 april.

• ad

ach hans,

wat is nu 3 keer?

geschiedenis van mijn toyota:

eerst rijd er iemand achterop.achterbumper en klep naar de ……….

vervolgens glijd ik in de sneeuw in een sloot.hele rechterzijkant beschadigd.

daarna vond iemand het nodig de voorzijde met een ijzeren staaf te bewerken.

ruit in de vernieling en stijl moeten laten repareren.

vervolgens heeft iemand 4 banden lek gestoken.

hierna heeft iemand de auto met een teerachtig goedje bewerkt.

en dit alles op verschillende plaatsen anders zou je nog denken dat

iemand een hekel aan je heeft.

hopelijk vinden ze de MCV te mooi om er iets

mee uit te halen.

groet ad

• ad

neemt uiteraard niet weg dat het erg sneu voor je is.

groet ad