LPG rijden is Grillage Separati aanschaffen!

• Rudy

Voor de mensen die op LPG (gaan) rijden een Tip, schaf direct een zg Grillage Separati aan (zie website Ger).

Wel ff “Het is wel mogelijk handmatig een paar extra gaten te maken en zo het afdekscherm iets verder naar achteren te bevestigen” zie ook website Ger.

Daarna het originele reservewiel middels een spanband aan de haken bevestigen van de achterbank.

Het mooie is van stalen velgen dat de spanband door het gaten en weer terug over het wiel goed aan te trekken is.

In het diepe gedeelte van is er plaats voor: Reservelampjes, Sleepkabel, Startkabels, Pionierschopje, Rol WC papier (voor de echte noodgevallen) etc etc.

Het voordeel van de Grillage Separati is dat aan de zijde van de bank horizontaal ook nog een frame zit, dus band kan nooit weg.

Want het gepruts met een spuitbusje en/of “thuiskomer” is in mijn ogen niks, het is fijn op thuis te komen maar ik wil gewoon rijden.

Ik moet nog ff wachten op de LPG installatie, maar daarna volgt er meer informatie.

Tot 25-5-2008

• hans(jaapaap)

Ik was nieuwsgierig wat in vredesnaam een “Grillage Separati ” was dus bij Ger ingetypt maar krijg te zien: Sorry, er is niets gevonden.

Heb je een spelfout of????? Geef anders de link door