een volgeladen MCV

• bissyboy

ik heb vandaag mijn MCV voor het eerst uitgetest met een volgeladen kofferruimte

omdat ik regelmatig mijn wintervoorraad brandhout aanvul was dit een reden dat ik een auto met veel ruimte wilde hebben , en dat voldoet de MCV met overschot .

omdat ik niet precies wist hoeveel er van die zakjes (ongeveer 17 à 18 Kg./st.) er in kunnen heb ik even de MCV volgeladen en stond zelf versteld van het aantal.

mijn vorige auto (Nissan Serena) was een stuk hoger en daar kreeg ik er 20 zakjes in gestouwd.

http://i66.photobucket.com/albums/h248/jakkobus/familie%20fotos/beladenMCV.jpg

op de foto zie je enkele afbeeldingen en ik geef je het raden naar het aantal .

en wat de vering betreft geen probleem er was nog genoeg over om comfortabel te rijden.

groet Jaak

• Peter

Ik ga voor 22 zakjes!

Apart brandhout hebben jullie daar in Belgie lijkt niet zo op hout…..

• Johnny Logan

Ik schat 22. Hoewel de Serena een hogere auto is, is de Dacia langer en heeft om en nabij 350 ltrs meer bagageruimte. Overigens gebruik ik voor dit soort hoeveelheden en omvang liever een aanhangertje. Maar als daar geen mogelijkheid voor is dan op ze Daciaans! :)

Veel stookplezier.

• bissyboy

Johnny Logan schreef:

>

> Ik schat 22. Hoewel de Serena een hogere auto is, is de Dacia

> langer en heeft om en nabij 350 ltrs meer bagageruimte.

> Overigens gebruik ik voor dit soort hoeveelheden en omvang

> liever een aanhangertje. Maar als daar geen mogelijkheid voor

> is dan op ze Daciaans! :)

> Veel stookplezier.

de Serena met neergeklapte tweede zitrij is in de diepte het zelfde de breete komt ook ongeveer overeen maar is 40 cm. hoger dan de MCV

http://i66.photobucket.com/albums/h248/jakkobus/familie%20fotos/Kopievanserenagroenachter.jpg

ik kreeg er maar liefst 17 zakjes in gestouwd , kan ook nog eens de aanhanger aankoppelen waar nog eens 26 stuks in kunnen.

Peter schreef:

>

> Ik ga voor 22 zakjes!

>

> Apart brandhout hebben jullie daar in Belgie lijkt niet zo op

> hout…..

ja peter het is hardhout ergens uit bangladesh of zo en is een restafval van de textiel industrie , kan ik gratis meenemen en heb er nagenoeg geen werk aan .

groet Jaak