Vanavond komt er weer 1 bij

• Corry

Vanavond om 1900 uur is het zover,dan kunnen we onze mooie Logan MCV in de kleur Gris Comète ophalen in Delfgauw.

We hebben “maar” 2 maanden moeten wachten..valt mee dus.

Ik kan niet wachten tot het zo ver is.

Het valt me de laatste tijd echt op dat ik er behoorlijk wat zie rijden in de omgeving van Den haag.

Maar nog ff en wij horen daar ook bij.

:-)

• Aletta

Gefeliciteerd en veel rij plezier, maar dat zal wel lukken.

• Johan en Yolanda

Corry, van harte gefeliciteerd vanuit Alkmaar. Veel plezier met de nieuwe Dacia. Het mooie weer komt eraan, dat wordt extra genieten!

• Tine

Gefeliciteerd Corry, het zou wel weer een tijdje duren voor mijn zoon weer bij jou in de buurt moet hockeyen, dus zie je wel op de meeting om te kunnen zwaaien. Tot ziens.

Trouwens op 22 mei gaat mijn gips eraf en dan hoop tussen de Dacia's te kunnen rondstruine.

• Michiel

Gefeliciteerd en heelveel veilige kilometers.

Michiel

• Cok

Als je dit leest dan heb je hem al.

Zet 'm vanavond wel onder een lantaarnpaal, want waarschijnlijk kun je vannacht niet slapen, om hem lekker te bewonderen.

Vergeet ook niet de wekker te zetten want meestal val je tegen de ochtend in een diepe slaap, en dat zou erg jammer zijn van je (hopelijk) vrije zaterdag.

Heel veel plezier vanuit Uithoorn toegewenst.

• brumpeer

Een lekker wagentje! Succes verzekerd! Veel plezier ermee! En laat je ons van je ervaringen met de MCV horen?

• Corry

Nou hij was het wachten dubbel en dwars waard.

Wat een heerlijke auto is het.

Hij stond heel feestelijk onder een doek klaar voor ons en rond half 9 reden we de showroom uit.

Heerlijke auto..we zijn helemaal blij en iedereen is verbaasd dat het zo'n mooie auto is voor relatief zo “weinig”euro's.

:-) :-) :-) :-) :-)

• brumpeer

Zie je wel…

• Wiend

Ik ben benieuwd hoe het hele traject verlopen is bij de dealer in Delfgauw? Tevreden, hebben ze gedaan wat beloofd was?

Deze vraag stel ik vanwege anderen die niet altijd even tevreden zijn over dit bedrijf…..Ben benieuwd.