weer een dacia rijder erbij

• Michiel

Heb gisteravond een Dacia MCV 1.6 16v laureate besteld, met de optische Cruise control, airco, armsteun, spartlappen en 5jaar garantie.

De kleur is Gris Comete.

Michiel

• Tine

Ook gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en veel plezier!

• henk wierth

hoi

Ik kan mijn mcv op g3 dinsdag ophalen

HenkMichiel schreef:

>

> Heb gisteravond een Dacia MCV 1.6 16v laureate besteld, met

> de optische Cruise control, airco, armsteun, spartlappen en

> 5jaar garantie.

> De kleur is Gris Comete.

>

> Michiel

• Aletta

Gefeliciteerd met je keuze nu nog even wachten :( en dat is minder leuk maar de 25 mei kan je vast genieten van die van ons :mrgreen:

• Cok

De belangrijkste stap heb je in ieder geval gezet: het bestellen.

Er gaat meestal een moeilijk traject aan vooraf, vooral het afscheid nemen van je huidige auto; hoe zal het gaan met zo'n nieuwe en kan ik niet beter mijn huidige auto steeds oplappen.

Ik heb de stap ook genomen, heb afscheid moeten nemen van een 5 jaar oude Scenic die best nog wel op te lappen was, ook was ik erg gecharmeerd van het model maar toch moest hij er aan geloven in het voordeel van een MCV.

Ieder dag kijk ik onderweg nog naar de mooie Scenic, maar als ik de MCV weer voor mijn deur heb staan denk ik; WOW wat een auto.

Stoer, groot, sympathiek maar vooral een oerhollandse degelijke keuze; veel waar voor je geld.

Ik wens je een snelle levering toe.

• brumpeer

MCv: Veel auto voor een tamelijk bescheiden prijs. En het rijdt heerlijk. Dat is het wachten waard! Goede keus gedaan, hoor. Daar kom je nog wel achter…

• Remco Jan

Ik vind het juist leuk om weer een nieuwe auto te kopen. Met onze MCV heb ik me voorgenomen om er minimaal 10 jaar mee te doen. Ik ben benieuwd of ik dat volhou….

• jo janssen

michiel veel plezier met je lidmaatschap van de club van dacia vrienden en vele veilige km

• Arnold Remkes

Ook wij mogen ons a.s. vrijdag scharen bij een groeiende groep mensen die in de gaten hebben dat er iets bijzonders te koop was. De Dacia Logan MCV 1,6 16v.

Met een levertijd van net 23 dagen mogen wij echt niet moperen.

Wij leveren er onze Nissan Sunny wagon van maart 2000 graag voor in.

Ook lees je in de testen dat de testrijders bijna knarsentandend moeten toegeven dat hij toch wel veel heeft die “vrekkenbak” (Wat kunnen ze allemaal verzinnen om de auto te kraken). Wie het laatst lacht, lacht het best en nou konden dat best weleens die duizende Dacia Logan MCV rijders worden die de gok gewaagd hebben!!!

• brumpeer

Zo is dat! Hij rijdt echt heel fijn. Gefeliciteerd met jullie keuze.