linker bestuurders stoel zakt

• Foederer

Ik heb een vraag aan alle Dacia rijders

Ik rij een Dacia Lauréate juanuari 2006

En mijn probleem is dat onder het rijden de bestuurders stoel zakt.

Je hoort een klik en dan zakt hij een stuk, en je schrikt we ook nog elke keer

hier van.

De Dacia Dealer heet er onder tussen al van alles aan gedaan.

Maar het probleem is er nog steeds.

Onder tussen heb ik Dacia Nederland gebeld in Amsterdam

echter krijg je elke keer te horen dat ze er nog mee bezig zijn.

HEEFT IEMAND DIT PROBLEEM OOK EN HOE IS DIT VERHOLPEN????

• elfred

Hoi,

Het lijkt net alsof hij niet geheel in z'n bovenste stand blijft hangen. Vergerndeling lijkt mij niet geheel in orde. Probeer ,voor dat je gaat zitten, eerst eens even of je de stoel eens flink stevig omhoog kan trekken.misschien klikt hij dan wel in de bovenste vergrendeling.

succes, Elfred

• Remco Jan

Ik ken dit effect niet, maar ik merk wel dat de stoel als geheel nog wel eens wil bewegen als je moet remmen (zowel leuning als zitting kantelen dan een beetje naar voren).

• hennie kool

Klopt.

Maar bij mij zakt de rechterbesuurdersstoel.

• Han

Hennie schreef:

Klopt.

Maar bij mij zakt de rechterbesuurdersstoel.

Heb jij dan een Dacia uit Engeland?

• Foederer

Beste elfred Ze hebben bij de Dealer deze al in de bovenste stand vast gelast

Maar het probleem heb ik nog steeds vandaar dat ik mijn vraag in dit forum geplaast heb.Maar bedankt voor Uw reactie

• Foederer

Beste Hennie ik heb een DaciaL Logon type auréate waar aan kan ik zien waar hij gebouwd is Hij is van 31 januari 2006

• hennie kool

Beste Foederer,

Dan heb jij vast het prototype te pakken waarmee proef gereden is in de sahara en noord-europa.

Zuinig op zijn, je hebt een collectors item te pakken. Heel Dacialand is stinkend jaloers op jou.

• Foederer

Het probleem is er nog steeds en dacia is er ook mee bezig antwoord volgt zo gauw

ik iets weet