Naar aanleiding van de vraag van Wiend over onze bevindingen van de dealer in Delfgauw wilde ik hier mijn ervaring met hun delen.
Voor 8 februari hadden we een afspraak gemaakt voor een proefrit en de auto stond netjes klaar.
Leuk gesprek gehad met de verkoper en we kregen een offerte mee.1 Week later hebben we onze Davia besteld.We kregen een levertijd door van ongeveer 3 maanden.Na een week kregen we een brief dat de levertijd zo rond week 15 zou zijn.PRIMA dus!Een week later per mail doorgegeven dat we nog een extra aanstekeraansluiting wilde in de kofferbak..zou geregeld worden.Helaas was dat niet geregeld want de verkoper was inmiddels vertrokken naar een andere werkgever.Gelukkig kwamen we daar op tijd achter zodat we het alsnog doorkonden geven.
Vorige week (week 15 ) maandag werden we gebeld om een afspraak te maken en dat was dus afgelopen vrijdag.
De auto stond feestelijk klaar (naast nog een Dacia verpakt onder een doek) met een groot bord ernaast dat de auto voor ons was.Heel leuk.Aardige verkoper hielp ons..kortom eigenlijk alleen maar positieve ervaringen.(op de oude verkoper na dan,maar die is inmiddels weg)
Ik zag op de valreep een ieniemini krasje boven het handvat op de deur en daar kon ik deze week gewoon voor langskomen zonder afspraak zodat ze die gelijk zouden wegpolijsten.
Dus bij deze een keer een leuk verhaal over de de zeeuw in delfgauw.
Mag ook wel eens gezegd worden vind ik.
:-)