Dacia-plezier

• Blue ottoman

Op 29 maart hebben wij onze MCV 1.6 16v 7 pers laurete gekregen.Echt een fijne wagen kan niet anders zeggen .Rijd goed stuurt goed lekker vlot.

Nou en wat krijg ik afgelopen vrijdag van de baas ….Een gloednieuwe Opel Astra station 1.7 cdti .Met alles erop en eraan .Rijdt heerlijk natuurlijk ,maar ik mis iets weet niet wat .Het is niet bijzonder .Rijd deze wagen allen zakelijk dus geen bijtelling .mag ik gelukkig in het weekend in de MCV toeren ,want DAT is rijden .Ik ervaar de MCV dus echt als een plezier auto .Echt voor de gewone man .

Moet allen terug voor de voorstoelen .De bekleding gaat na 1000 km enorm rimpelen en komt niet strak meer om het schuimrubber grote plooien.Heeft iemand hier ook last van??? Laat het ff weten

Tot 25 mei

• Blue ottoman

Juist die auto die we nu als “simpele zwoegers” en bedaarde middestanders met kinderen ZELF kunnen betalen al dan niet met een hele kleine financiering.

Dat is wat de MCV nu zo bijzonder maakt .Gewoon net als wij .Het is niet moeilijk om flink wat centen bij de bank op te halen ,jaren lang krom te liggen om die 400 euro per maand weer te moeten missen.Ja dan neem je gewoon een auto van 30.000 euro en je hoort er weer bij ………..denken ze ………….. Nee gewoon een gewoon MCV tje

Of zie ik het verkeerd???

• brumpeer

Wat een mooi verhaal. Alleen is de MCV nou net niet voor de gewone man/vrouw, want die rijdt dus in zo'n astra. Ennuh…prettig weekend!

• Arnold Remkes

Wij krijgen onze Dacia MCV a.s. vrijdag, maar nu al genieten we van jullie verhalen en wetenswaardigheden. Ook krijgen wij steeds meer de overtuiging dat we gewoon een degelijke “bak” hebben gekocht. Anders was het een MPV geworden van 3-4 jaar oud met minimaal 50.000 km op de teller en hooguit 1 jaar garantie voor hetzelfde geld. Dus nog 3 nachtjes slapen. Spannend hoor en dat voor een jochie van 67 jaar!!

• brumpeer

Goed zo, Arnold.

• Tine

Wij waren ook eerst heel gewoon met een Opel Astra, en nu zijn we bijzonder gewoon met onze MCV. En bij deze club willen we graag horen. Welkom straks bij de club en veel plezier met de deze bizonder gewone ruime auto.

• brumpeer

Dát is het dus: Bijzonder gewoon of gewoon bijzonder.

• Tine

Wat dacht je van allebei!!