Nieuwe DACIA rijder erbij.

• Adriaan

Hallo beste DACIA fans.

Ook wij hebben onze DACIA MCV 16 klepper 5 zitter binnen, besteld op 7 juli 2007, kleur beige Sable, met airco en cruise control, bij de Renault dealer voor Alphen a/d Rijn en omgeving.

Bij aflevering misten we de gravering van het kenteken, gevaren driehoek en het dealerpakket bestond uit een volle tank en matten (waarde 255 euro??? Of een bron van extra inkomsten?).

Een paar dagen later de auto terug naar de garage, ruiten laten graveren en de ‘super’ gevarendriehoek in ontvangst genomen.

Een paar dagen later, regenbuitje, ruitenwisserblad kapot, een grote kras op de voorruit in de vorm van een halve maan.

DACIA Nederland heeft de opdracht gegeven een nieuwe ruit te plaatsen!, vrijdag a.s. staat de auto weer in de garage, zijn we hem een dag kwijt.

Dit is geen klaagzang, maar mijn ervaring tot nu toe.

Over het rijden kunnen we kort zijn, 1000 km achter de rug, motor trekt al behoorlijk, verbruik is redelijk.

• bissyboy

gefelisiteerd Adriaan

wat ik niet begrijp is dat ze er bij dacia lang over doen om daar een regel te treffen om bij aankomst bij de dealer onmiddelijk nieuwe wissers te plaatsen inplaats van het risico te nemen de voorruit naar de knoppen te helpen .

maar dit alles achterwege gelaten nog vele plezierige en veilige kilometers met de nieuwe wagen .

groet Jaak

• jaapbrandenburg

Beste adriaan Ook wij hebben onzeDacia bij kempenaar op gehaald En de ruiten waren ook niet gegraveerd Ik heb ook zelf om de gevarendriehoek moeten vragen wandt die zat ook niet in de auto Ik heb ook de trekhaak bij hen er onder laten zeten en de witteplaat lach nog bij hun op het bureau toe ik thuis OOK het bloemetje was denk ik teveel Groetjes uit LELYSTAD

• brumpeer

Toch veel geluk gewenst met jullie MCV. Die aflevering gaat hier in het oosten (Segerink&Wolbers in Zutphen) toch anders. Hier wordt ook wel eens wat vergeten (=verkeerde witte kentekenbord), maar daar zitten we hier niet zo mee. Ze kwamen na één telefoontje gewoon de volgende dag een goed bord aan huis afleveren. En de bloemen hebben drie weken in de kamer gestaan. De MCV rijdt prima en de ruitenwissers doen hun werk. Ik denk dat we hier zachtere regen hebben…

• De Fries

Probleem met de wissers komt inderdaad vaker voor.

Nieuw setje van een Ranault Kangoo erop en geen problemen meer.

( Nieuwe voorruit van een MCV is ook niet schreeuwend duur overigens).

• Tine

Elke dag weer nieuwe Dacia rijders erbij, wat zal het druk worden de 25e!

Veel plezier.