Lichtseinen

• Maloud

Hallo allemaal,

Nu er steeds meer Dacia's op de weg komen is het misschien leuk een ‘internationaal’ lichtsein af te spreken voor als je elkaar tegenkomt.

Mijn voorstel de letter D in morse oftewel — · ·

• Remco Jan

Ik stel voor dat we gewoon goed op het verkeer blijven letten. Misschien wel saai, maar wel zo veilig….

• kees

Moet je er welgenoeg tegenkomen heb er zelf echt nog maar 1 gezien in de buurt van de ECT home terminal in het Rotterdamse haven gebied. Kleur donker blauw van wie is deze.Ik zag je dinsdagochtend op de flyover staan en je reed richting de ECT.

• Remco Jan

Ik kom er dagelijks toch wel minimaal 1 tegen. Wat me wel opvalt is dat je ze niet vaak ziet op de snelweg, maar wel in de stad. Misschien wordt de auto niet zo vaak door kilometervreters gekocht.

• Tine

Herke en Birgit dat heb ik nou ook, op het moment dat je beseft dat je een Dacia tegemoet rijdt, zijn we te laat om te seinen. Ons ritje naar Leeuwarden die we in ons eerste weekend dat we de Dacia hadden hebben gemaakt, heb ik nauwelijk siets van de omgeving gezien omdat ik helemaal gefocused was op het signaleren van Dacia's. Ik reed mee als passagier hoor, maar het is wel vermoeiend en uiteindelijk zijn we er die dag dus 4 tegengekomen, maar niet kunnen seinen.