Dinky Toy

• Tine

Toen wij onze profrit maakten bij Hans Jongerius in Woerden, stond er op het bureau van de verkoper een mini Dacia Logan Laureate. Waar zou je die kunnen kopen, weet iemand dat, en is die er dan ook in de verschillende kleuren te koop? Ik zou er wel 1 in Bleu Ottoman in de boekenkast willen zetten, wij kunnen onze auto niet voor ons huis parkeren, dus kan ik hem niet bewonderen. Een mini uitvoering zou wel wat troost geven.

• hans(jaapaap)

Bleu Ottoman is ook niet te verkrijgen .Gris comete ook niet maar het is gewoon een erg leuk ding

Waarom vraag je de dealer niet?

• Tine

Is misschien een idee, als we binnenkort de parkeersensoren opnieuw laten afstellen.

Dan maar een ander kleurtje, maar het blijft jammer dat de Bleue Ottoman er niet in is te krijgen. Dank je

• Michiel

Op www.modelplaza.nl, dan nederlands kiezen en bij omschrijving dacia logan in toetsen. Heb je uiteindelijk de keuzen uit dacia's MCV in de kleur blauw volgens mij bleu mineral? en een groen/zand kleurige. Prijzen zijn €29,95 online te bestellen of naar de winkel in purmerend afslag noord op de a7 industrieterrein ‘de koog’.

Er is zelf een rally uitvoering van de Logan en de besteluitvoering van de MCV te krijgen.

Ik denk dat ik eerdaags even langs ga is niet zover van mij vandaan woon in hoorn. dan heb ik de modelauto eerder als de auto zelf, komt waarschijnlijk in augustus. dus nog even afwachten.

hopelijk heeft u hier voldoende informatie aan.

Groetjes,

Michiel