Slapen in de Dacia

• Tine

Wij hebben 3 baby matrasjes gekocht van 120 x 60 cm en mijn man gaat de vlakke bodemplaat maken en dan kan je prima op deze matras in de Dacia slapen. Achteraan bij de deuren is ie ruim 1.10 m breed dus met een beedje duwen kunnen daar 2 x 60 cm tussen geklemd, en bij de ingeklapte stoelen kant is ie 1.30 breed, daar pas dus overdwars het matrasje van 1.20 lang. Als we 25 mei naar de meeting komen zullen we ze erin leggen en indien nodig, een legdemonstratie geven voor degene die denken dat het te krap is. Ook hebben we een kleine bustent gekocht om aan de Dacia de zetten, hierin kunnen we koken en 's avonds zitten. We zien het helemaal zitten in iedergeval, om zo op ons gemakje naar het zuid-westen van Frankrijk te rijden deze komende zomer.

• Reginald P.

Voortvarend hoor, Tine!

Leuk. Ben zelf nog niet zo ver, en dat zal het vóór De Derde Dacia Meeting van 25 mei a.s. ook wel niet worden maar ik ben zeer zeker benieuwd naar jullie oplossingen… Wil dan zeker een leg-, eh…, lig, eh… een demonstratie i.i.g.!

Klusze,

Reginald

• Johan en Yolanda

Klinkt goed zeg! je krijgt er een vakantie gevoel van! Nemen jullie het tentje ook mee 25 mei? Ben ik ook benieuwd naar. Hoe is het trouwens met je been? Al helemaal gewend aan het gips?

• RebelMCV

Kamperen met de Logan MCV, goed idee!

Met matrassen achterin zou je in de MCV

de eerste rijdende massagesalon van Nederland kunnen beginnen…

Alleen nog een gediplomeerde masseur inhuren.

Premiere tijdens de meeting?

; )

• Dacialogies

Tine, wij hebben ooit met een Renault 4 ook zo gekampeerd! Geweldig, maar vergeet één ding niet…. Het dichtmaken van de onderkant van de auto, bij de achterbumper dus. Daar slaat anders de wind onder, en dan wordt het ineens een stuk minder comfortabel! Het jaar erop hadden we hier wel een stuk tentdoek voor gemaakt en dat was meteen goed.

Helaas kunnen wij 25 mei niet komen (werken), maar misschien kunnen Herke en Brigit er wel een fotootje van op hun site zetten?

Groet, Murk, ofwel Dacialogies, het woord zegt het al…. :-)

• Annemiek

Jeeeeeeeeeeeeetje wat zijn jullie creatief!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar nou ben ik zo benieuwd hoe dat er allemaal uit gaat zien, kan je niet

een foto meesturen. Want i.v.m. werk kan ik niet op de meeting komen.